För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sanerat lilla bruna från lera så att han åtminstone ser ut som en häst i några timmar. Tog en långpromenad med honom i blåsten vilket gick bra trots att det ramlade grenar från träden. Han sköter sig nästan alltid när jag går på backen, värre när jag sitter på och han blir änslig då kan det bli en del hopp o skutt. Storstädade boxen och torkade rent galler och kanter. Nu duschen och sen är nog den pullade grisen som står i ugnen klar att äta. Skitväder men en bra dag trots det :up:

Hemma! Alltid lika upplyft och glad efter att ha varit och tittat till mina skyddslingar:)
Nu har jag käkat sushi och sippar på ett glas vin.
Snart är det Solsidan på tv, hoppas vi fortfarande har ström då. Det är som i nån liten bergsby i Turkiet här där strömmen kommer och går som den vill när det blåser ute:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025