För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tillbringat fredagen med att kräkas... Funny baksmälla de lux! Men nu är jag människa igen!

Har bestämt mig för att sluta festa.... Jag blir så jäkla dålig!

Och har 32 sidor att läsa i denna tråd...
Har väl tyckt du vart lite väl tyst :p Funderat vart du tagit vägen :p

Har väl tyckt du vart lite väl tyst :p Funderat vart du tagit vägen :p

Jag var döende :angel:

Nä men jag mådde dåligt hela fredagen och igår var jag och kastade DM, hade särbon här och har idag tvingat honom att hjälpa mig med att bära ner saker till förrådet och kasta en massa porslin jag inte använder.

Eller kasta... Jag ställde det i soprummet vid sidan av alla andra saker och när jag kom ner 1 timme senare så var det någon som tagit hand om det :D

Hoppas dom får nytta av min blåa glas servis som jag fick för 20 år sedna i studentpresent av min mormor :cry:

Men trevligt att bli saknad :heart

Jag var döende :angel:

Nä men jag mådde dåligt hela fredagen och igår var jag och kastade DM, hade särbon här och har idag tvingat honom att hjälpa mig med att bära ner saker till förrådet och kasta en massa porslin jag inte använder.

Eller kasta... Jag ställde det i soprummet vid sidan av alla andra saker och när jag kom ner 1 timme senare så var det någon som tagit hand om det :D

Hoppas dom får nytta av min blåa glas servis som jag fick för 20 år sedna i studentpresent av min mormor :cry:

Men trevligt att bli saknad :heart
Jadå du har vart saknad!
Hur gick DM? Och hur mår axeln?

Ungen i duschen.
Jag ska lägga mig och hoppas få sova mer än i natt.
Det blåste så fruktansvärt då så kunde inte sova.

var mkt nära att ringa störningsjouren när en "orkester" bestående av fiolmannen, dragspelsmannen samt deras taktbefriade polare på cymbaler började spela på tunnelbanan. Ljudet de utsöndrade fick en okastrerad marskatt att framstå som Vivaldi. Borde få ett gratis SL-kort nästa månad som kompensation för sveda och värk :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

jag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.

Jadå du har vart saknad!
Hur gick DM? Och hur mår axeln?

DM gick hyfsat, 2:a plats i damdubbel, 4:a i singeln och 2:a i mixdubbel (mixdubbel spelar en herre och en dam ihop)

Spelade mixdubbel med en juniorgrabb på 13 år som debuterade i den klassen men denna gamla vana hagga :p

Så jäkla roligt att kunna spela ihop med sådana unga talanger så dom får lite erfarenhet! Särbon med sin partner var dock dom som slog oss så han hade ingen villig särbo när vi kom hem :angel:

Axeln får faktist hyfsat bra idag!?! Fattar inte ett skit....

DM gick hyfsat, 2:a plats i damdubbel, 4:a i singeln och 2:a i mixdubbel (mixdubbel spelar en herre och en dam ihop)

Spelade mixdubbel med en juniorgrabb på 13 år som debuterade i den klassen men denna gamla vana hagga :p

Så jäkla roligt att kunna spela ihop med sådana unga talanger så dom får lite erfarenhet! Särbon med sin partner var dock dom som slog oss så han hade ingen villig särbo när vi kom hem :angel:

Axeln får faktist hyfsat bra idag!?! Fattar inte ett skit....
Min barndomsvän's man var också iväg och spelade, ni borde ju vart på samma, tror väl inte det är så mycket dart-tävlingar :p Han hade blivit 4 i herrsingel tror jag det var.

Skönt att axeln mår bra än så länge! *peppar peppar ta i trä*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka