För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer dock ihåg den gången jag glömt legget och killen i kassan skulle neka mig. Då träder snubben bakom mig i kön in:
"Seriöst vem under 20 köper detta!?" och pekade på min radda av italienska årgångsviner, sherry, portvin och prosecco. Svar: knappt ngn under 70

Hahahaha! Åh jag var så glad för några år sen när jag slapp visa leg för första gången på systemet å sa det till min dåvarande pojkvän varav han typ "ja men de va väl *nått namn* som satt i kassan" då var det alltså en kompis till han som jag helt missat att den existerade typ.

Irriterar mig på att grannens hund skällde för någon minut sedan. Nog för att det är helg, men jag uppskattar inte skällande dygnet runt för det och absolut inte kl 01:30 :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
468
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 408
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
634
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka