För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu får ni allt starta en ny tråd! Jäkla skrivande på er hela tiden! Har ni inget liv :mad:

Jag drog iväg helt oplanerat och tränade lite dart med en klubbkompis i 2 timmar, jag var rastlös, ensam, överigen och uttråkad så jag drog iväg. Nu är jag hungrig :(

Efter en minst sagt händelserik dag, läs kaos och katastrof :meh: och som slutade med att jag nästan missade tåget till Stockholm är jag nu äntligen hemma. Oh ljuvlighet, älskar min lilla lägenhet, snyft, vill inte hyra ut egentligen. :( så underbart utan insyn, slafsar runt i en urgammal kofta jag grävt upp och äter nu fish and chips från ett riktigt sunkställe på Gullmarsplan!
.

Jag blir alltid leggad, till och med då jag köper energidryck ibland, fast energidryck var nog nått år sen iallafall :o

Kommer dock ihåg den gången jag glömt legget och killen i kassan skulle neka mig. Då träder snubben bakom mig i kön in:
"Seriöst vem under 20 köper detta!?" och pekade på min radda av italienska årgångsviner, sherry, portvin och prosecco. Svar: knappt ngn under 70
:rofl:

Valpklor klippta, hundar rastade, tänder (mina :p ) borstade. Nu ligger vi i sängen. Hoppas på en natts god sömn nu. Godnatt buke!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 109
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 756
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
156
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka