Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mysigt, kanske blir lite mer eller? Hettar till lite kanske.Har råkat övertala dejten från här om dagen att komma hit så att jag får kramas lite
Om han får bestämma så men vi får se, A ligger ju och sover i sovrummet...Mysigt, kanske blir lite mer eller? Hettar till lite kanske.
Ante mig det, men det är väl som de säger att den som väntar på något gott.......Om han får bestämma så men vi får se, A ligger ju och sover i sovrummet...
Men med tanke på att han avslutar sin spelkväll ett par timmar i förväg för min skull så kanske jag ska vara lite snäll iafAnte mig det, men det är väl som de säger att den som väntar på något gott.......
....väntar alltid för länge.
man kan va lite snäll men inte gå hela vägen, lite av en "teaser" så att säga.Men med tanke på att han avslutar sin spelkväll ett par timmar i förväg för min skull så kanske jag ska vara lite snäll iaf
Precis min tankeman kan va lite snäll men inte gå hela vägen, lite av en "teaser" så att säga.
Jag gillar hur du tänker.Precis min tanke
Jag blir alltid leggad, till och med då jag köper energidryck ibland, fast energidryck var nog nått år sen iallafallNär blev du leggad på Bolaget senast?
Jag blir alltid leggad, till och med då jag köper energidryck ibland, fast energidryck var nog nått år sen iallafall