För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min barndomsvän's man var också iväg och spelade, ni borde ju vart på samma, tror väl inte det är så mycket dart-tävlingar :p Han hade blivit 4 i herrsingel tror jag det var.

Skönt att axeln mår bra än så länge! *peppar peppar ta i trä*

Det är en sk DM ( distriktsmästerskap) helg så det beror helt och hållet på vilket distrikt han spelar för. Finns rätt många i Sverige och nästan alla spelade denna helg :p

Det är en sk DM ( distriktsmästerskap) helg så det beror helt och hållet på vilket distrikt han spelar för. Finns rätt många i Sverige och nästan alla spelade denna helg :p
Aha :p Han bor iaf i Falun. Han kan ha vart i Österå. Facebook är bra grejer ibland när man behöver snoka :p Men är inte helt hundra såklart vart han har varit :)

Aha :p Han bor iaf i Falun. Han kan ha vart i Österå. Facebook är bra grejer ibland när man behöver snoka :p Men är inte helt hundra såklart vart han har varit :)

Då tillhör han inte samma distrikt som mig, jag höll till i Skinnskatteberg :D

Han spelar för Dalarna och jag för Svealand :p

Kikar runt på HP, men störande när man får upp en stor ruta varje gång man klickar in på en ny sida där det står "vår sida drivs av reklam, du har reklamblockeringsprogram, stäng av det" typ. Men orkar inte stänga av det, höjden av lathet :banghead:

Kikar runt på HP, men störande när man får upp en stor ruta varje gång man klickar in på en ny sida där det står "vår sida drivs av reklam, du har reklamblockeringsprogram, stäng av det" typ. Men orkar inte stänga av det, höjden av lathet :banghead:

Älskar sådana program! Då orkar jag ta mig igenom alla avsnitten av Hem till gården :p

Fast ibland måste jag stänga ner skiten för att ens kunna surfa!

Älskar sådana program! Då orkar jag ta mig igenom alla avsnitten av Hem till gården :p

Fast ibland måste jag stänga ner skiten för att ens kunna surfa!
Ja och jag kan kolla på play utan att behöva uthärda reklampauser :p I de flesta kanaler :rofl: Hatar alla blinkande reklam"skyltar" och sånt som kan vara på hemsidor dessutom. Så störande.

Väntar på att katten ska komma in så jag kan gå och lägga mig. Han har varit ute i tre fyra timmar nu och han avskyr regn/rusk/höst så jag börjar bli orolig var han kan vara....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka