Det är ju en stor omställning ändå och de gör ju ont, blev själv singel efter 4 år ihop i somras och första tiden så var jag ett lik
Ja, vi har också varit tillsammans i sisådär fyra år och har en bostadsrätt ihop...
Beklagar
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju en stor omställning ändå och de gör ju ont, blev själv singel efter 4 år ihop i somras och första tiden så var jag ett lik
Beklagar
Min barndomsvän's man var också iväg och spelade, ni borde ju vart på samma, tror väl inte det är så mycket dart-tävlingar Han hade blivit 4 i herrsingel tror jag det var.
Skönt att axeln mår bra än så länge! *peppar peppar ta i trä*
Beklagar. Aldrig lätt och så många känslor som blir jujag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.
jag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.
Beklagar. Aldrig lätt och så många känslor som blir ju
Men åh nejjag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.
Aha Han bor iaf i Falun. Han kan ha vart i Österå. Facebook är bra grejer ibland när man behöver snoka Men är inte helt hundra såklart vart han har varitDet är en sk DM ( distriktsmästerskap) helg så det beror helt och hållet på vilket distrikt han spelar för. Finns rätt många i Sverige och nästan alla spelade denna helg
Men åh nej
Vad hände, om du vill prata om det alltså
Aha Han bor iaf i Falun. Han kan ha vart i Österå. Facebook är bra grejer ibland när man behöver snoka Men är inte helt hundra såklart vart han har varit
jag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.
Haha okejDå tillhör han inte samma distrikt som mig, jag höll till i Skinnskatteberg
Han spelar för Dalarna och jag för Svealand
Kikar runt på HP, men störande när man får upp en stor ruta varje gång man klickar in på en ny sida där det står "vår sida drivs av reklam, du har reklamblockeringsprogram, stäng av det" typ. Men orkar inte stänga av det, höjden av lathet
Ja och jag kan kolla på play utan att behöva uthärda reklampauser I de flesta kanaler Hatar alla blinkande reklam"skyltar" och sånt som kan vara på hemsidor dessutom. Så störande.Älskar sådana program! Då orkar jag ta mig igenom alla avsnitten av Hem till gården
Fast ibland måste jag stänga ner skiten för att ens kunna surfa!
Låter som en väldigt tråkig vändning hoppas att allt löser sig och att du kan må bra trots uppbrottet!jag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.
Men usch! Kram!jag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.
Beklagarjag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.