För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morden i Sandhamn eller sömn, det är den stora frågan. Hundarna har varit på kvällsrunda och övriga djur är utfodrade så det är bara att slumra in när andan faller på.

Ligger i sängen med hundarna, funderar på om jag ska köpa en riktigt snygg jacka från Ebay och inser att tretusen andra saker borde prioriteras.

Vill äta upp inredningen. Ska hädanefter, tills smalheten inträder leva på 1000 kcal per dag (med undantag för en fridag i veckan).
Fridagen kommer inträda på torsdag pga julmiddag. Kan i nuläget uteslutande tänka på pizza.

Kaozzzz

Precis snokat med ficklampa i grannarnas trädgårdar och vid deras uthus, där katten ibland håller till. Inte ett spår. Fan, var kan han vara?

Precis snokat med ficklampa i grannarnas trädgårdar och vid deras uthus, där katten ibland håller till. Inte ett spår. Fan, var kan han vara?

Hoppas att han kommer fram! Kan han ha blivit instängd nånstans? Eller kanske gömmer sig på nåt säkert ställe om det är blåsigt/dåligt väder?

Hoppas att han kommer fram! Kan han ha blivit instängd nånstans? Eller kanske gömmer sig på nåt säkert ställe om det är blåsigt/dåligt väder?
Han har varit i grannens garage förut (och nån gång satt i gång larmet nattetid när han varit just instängd där :angel:) så jag hoppas faktiskt att han är där inne igen.
Om han inte dyker upp i natt får jag be grannen öppna imorgon när han varit på jobbet.

Gömmer sig pga vädret brukar han inte göra, mer än under altanen för att enkelt kunna komma in när jag öppnar.

Han har varit i grannens garage förut (och nån gång satt i gång larmet nattetid när han varit just instängd där :angel:) så jag hoppas faktiskt att han är där inne igen.
Om han inte dyker upp i natt får jag be grannen öppna imorgon när han varit på jobbet.

Gömmer sig pga vädret brukar han inte göra, mer än under altanen för att enkelt kunna komma in när jag öppnar.

Håller tummarna! Aldrig roligt när djuren inte kommer in på kvällen!

Blåser satan här, kunde inte Skåne behållt det?
Likadant här, jag var ut och irrade runt på småvägar idag och har sett förrymda studsmattor som hängt som punkterade ballonger i träden, busskur som vält baklänges, julgransbelysningar som bytt plats och nu lyser långt in i skogen och högt upp i fruktträd :rofl: och naturligtvis massor med avblåsta träd mm. I Eskilstuna var det kaos, gatupratare på rymmen, Securitasvakter som irrade runt som yra höns och försökte stoppa mig för att jag genade över avspärrat område (varför det var avspärrat är fortfarande en gåta) men dom gav upp när jag började snacka ryska. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka