Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var riktigt trist att höra. Stor kram till digjag har precis blivit dumpad och istället för att planera vårt bröllop ska jag nu försöka ta reda på vart jag ska ta vägen.
Precis snokat med ficklampa i grannarnas trädgårdar och vid deras uthus, där katten ibland håller till. Inte ett spår. Fan, var kan han vara?
Han har varit i grannens garage förut (och nån gång satt i gång larmet nattetid när han varit just instängd där ) så jag hoppas faktiskt att han är där inne igen.Hoppas att han kommer fram! Kan han ha blivit instängd nånstans? Eller kanske gömmer sig på nåt säkert ställe om det är blåsigt/dåligt väder?
Han har varit i grannens garage förut (och nån gång satt i gång larmet nattetid när han varit just instängd där ) så jag hoppas faktiskt att han är där inne igen.
Om han inte dyker upp i natt får jag be grannen öppna imorgon när han varit på jobbet.
Gömmer sig pga vädret brukar han inte göra, mer än under altanen för att enkelt kunna komma in när jag öppnar.
Säger bara MAC
Likadant här, jag var ut och irrade runt på småvägar idag och har sett förrymda studsmattor som hängt som punkterade ballonger i träden, busskur som vält baklänges, julgransbelysningar som bytt plats och nu lyser långt in i skogen och högt upp i fruktträd och naturligtvis massor med avblåsta träd mm. I Eskilstuna var det kaos, gatupratare på rymmen, Securitasvakter som irrade runt som yra höns och försökte stoppa mig för att jag genade över avspärrat område (varför det var avspärrat är fortfarande en gåta) men dom gav upp när jag började snacka ryska.Blåser satan här, kunde inte Skåne behållt det?
Kunde inte sagt det bättre själv, det blåser värre här nu än i fredags,Hekga var nog bara försmaken.Blåser satan här, kunde inte Skåne behållt det?