För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle sova tidigt...
Jahopp.. Nu är det ju tidigt på småtimmarna...
Jag är helt klarvaken och har bytt hårddisk på nya stordatorn, hårddisken som satt i drabbades av tvärhäng fast den är ny så nu åkte det i en SSD-disk utan rörliga delar och Linux som operativsystem så nu är alla datorerna här migrerade till linux. :p

Hunden kräktes i min säng. Typiskt löptid när hon äter allt hon kommer över.
Så fick rycka ur allt och bädda nytt.
Tack och lov är överdraget till bäddmadrassen vätsketåligt så det går aldrig igenom till madrassen.

Har varit ute och "rant" hela dagen idag. Vi har aterkommit till Costco's fallor och skaffat nytt medlemskap. Forhoppningsvis kommer jag att handla tillrackligt mycket dar for att det ska lona sig. Bara glasogonen jag kopte i dag har nog i och for sig tjanat in medlemsavgiften.:p
I morgon har jag en buzy dag igen :cautious: en sadan nar man springer som en yr hona och inte hinner halften av vad man borde gora ... men jag har bestamt mig att for att hundarna far kora lite "klicker" traning med apportbock och liknande (forutom sina promenader) sa jag kan halla mig undan regnet och trana under tak. LOL

Stör mig på att jag har ont i benen! från höfterna och ner :banghead:
Får nog ta en värktablett å hoppas att dom slutar göra ont :cool:

Mår illa och försöker avvärja en ångestattack :cry:
Vaknade av att min man fullkomligt slet upp mig ur sängen pga av att det börjat lukta bränt.
Jag är galet fobisk kring bränder efter att mitt hem brann för 8 år sedan men lyckades ändå få på mig kläder och evakuera djuren medan jag hyperventilerade.
Min man slog av strömmen och vi felsökte medan jag sprang fram och tillbaka på toa. Snacka om fel läge för sånt.
Visade sig till sist när vi åter slog på strömmen att Hundflickan en stund tidigare jagat en katt rätt in i ett element som inte använts på hundra år och som nu stod och puttrade och luktade bränt.
Mår nu svindåligt och får inte ner pulsen. Fy fan för att bo i den här larviga kroppen :cry:

Jag är galet fobisk kring bränder efter att mitt hem brann för 8 år sedan men lyckades ändå få på mig kläder och evakuera djuren medan jag hyperventilerade.
Förståeligt att du är fobisk över bränder nu om ditt hus tidigare har brunnit ner!

Hoppas pulsen lugnar ner sig snart!

Förståeligt att du är fobisk över bränder nu om ditt hus tidigare har brunnit ner!

Hoppas pulsen lugnar ner sig snart!
Huset brann aldrig ner, räddningstjänsten hann släcka och huset sanerades och avfuktades en massa månader men det är verkligen ett stort trauma för mig.
Mår sämre och sämre här, är nu livrädd för en fullbordad panikattack och vågar knappt röra mig i sängen.

Huset brann aldrig ner, räddningstjänsten hann släcka och huset sanerades och avfuktades en massa månader men det är verkligen ett stort trauma för mig.
Mår sämre och sämre här, är nu livrädd för en fullbordad panikattack och vågar knappt röra mig i sängen.
Ah var jag som lyckades läsa in ett extra ord i det! Men det är ju ändå en traumatisk händelse, tur det inte var något nu iallafall!

Han har varit i grannens garage förut (och nån gång satt i gång larmet nattetid när han varit just instängd där :angel:) så jag hoppas faktiskt att han är där inne igen.
Om han inte dyker upp i natt får jag be grannen öppna imorgon när han varit på jobbet.

Gömmer sig pga vädret brukar han inte göra, mer än under altanen för att enkelt kunna komma in när jag öppnar.

Eh, jag har låst in grannens katt och en av mina egna i samma lada flera gånger :o jag är ju medveten om att de gärna smiter in dit så jag vet vart jag ska börja leta :D grannen vet det också så saknar de sin katt frågar de inte ens om de kan få öppna, de kollar direkt (och jo, kattrackan brukar vara där).

Har sprungit lite mer på toa och tagit en lång varm dusch och känner mig lite bättre.
Har satt mig i soffan under täcket och väntar på att se soluppgången. Illamåendet börjar släppa så jag kanske kan få i mig lite te snart.
Vad är det för fel i mitt huvud som reagerar så här!?

Nummer 1 borde vara att inte skaffa djur (speciellt inte häst) :idea:
Haha jag trodde små hundar var rätt billiga, men på samma månad hann jag bli singel å stå med hela lägenhetskostnaden + hela 3 veterinärbesök på en vecka, varav sista var en fredagkväll inklusive övernattning :wtf: å sen pangboom kom massa andra sånadär "en gång per år/halvår" dyra räkningar som skulle betalas :banana:

Har sprungit lite mer på toa och tagit en lång varm dusch och känner mig lite bättre.
Har satt mig i soffan under täcket och väntar på att se soluppgången. Illamåendet börjar släppa så jag kanske kan få i mig lite te snart.
Vad är det för fel i mitt huvud som reagerar så här!?
Du har varit med om ett trauma, och nu reagerar du psykiskt och fysiskt vid påminnelsen om det. Inget konstigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka