Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är helt klarvaken och har bytt hårddisk på nya stordatorn, hårddisken som satt i drabbades av tvärhäng fast den är ny så nu åkte det i en SSD-disk utan rörliga delar och Linux som operativsystem så nu är alla datorerna här migrerade till linux.Jag skulle sova tidigt...
Jahopp.. Nu är det ju tidigt på småtimmarna...
Jag vet inte riktigt, jag har varit osäker nu en tid (sen jag slutat med p-piller och mina hormoner gick crazy) och sen började jag tveka på barn och det är väldigt viktigt för honom och så.. ja.
Förståeligt att du är fobisk över bränder nu om ditt hus tidigare har brunnit ner!Jag är galet fobisk kring bränder efter att mitt hem brann för 8 år sedan men lyckades ändå få på mig kläder och evakuera djuren medan jag hyperventilerade.
Huset brann aldrig ner, räddningstjänsten hann släcka och huset sanerades och avfuktades en massa månader men det är verkligen ett stort trauma för mig.Förståeligt att du är fobisk över bränder nu om ditt hus tidigare har brunnit ner!
Hoppas pulsen lugnar ner sig snart!
Ah var jag som lyckades läsa in ett extra ord i det! Men det är ju ändå en traumatisk händelse, tur det inte var något nu iallafall!Huset brann aldrig ner, räddningstjänsten hann släcka och huset sanerades och avfuktades en massa månader men det är verkligen ett stort trauma för mig.
Mår sämre och sämre här, är nu livrädd för en fullbordad panikattack och vågar knappt röra mig i sängen.
Läser om 20 enklaste sätten att bli rik
Han har varit i grannens garage förut (och nån gång satt i gång larmet nattetid när han varit just instängd där ) så jag hoppas faktiskt att han är där inne igen.
Om han inte dyker upp i natt får jag be grannen öppna imorgon när han varit på jobbet.
Gömmer sig pga vädret brukar han inte göra, mer än under altanen för att enkelt kunna komma in när jag öppnar.
Haha jag trodde små hundar var rätt billiga, men på samma månad hann jag bli singel å stå med hela lägenhetskostnaden + hela 3 veterinärbesök på en vecka, varav sista var en fredagkväll inklusive övernattning å sen pangboom kom massa andra sånadär "en gång per år/halvår" dyra räkningar som skulle betalasNummer 1 borde vara att inte skaffa djur (speciellt inte häst)
Du har varit med om ett trauma, och nu reagerar du psykiskt och fysiskt vid påminnelsen om det. Inget konstigt.Har sprungit lite mer på toa och tagit en lång varm dusch och känner mig lite bättre.
Har satt mig i soffan under täcket och väntar på att se soluppgången. Illamåendet börjar släppa så jag kanske kan få i mig lite te snart.
Vad är det för fel i mitt huvud som reagerar så här!?