För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag pratat med min mamma, som förklarade mig vilken gård som hade brunnit i orten vi bodde i när jag var typ 10 år... Jag kan säga att jag har väldigt vaga minnen av människor som mamma umgicks med... :angel: Sen pratade jag med svärmor som verkade ha en väldigt bra dag idag, full koll på barnen och mig, att det fanns ett kök längst bort i korridoren och att de brukar fika nu vid elva med hembakt kaffebröd så hon ville inte missa det. O_o Skönt med sådana dagar också. :heart
Tillbaka till PM skrivandet... :arghh:

Har varit hos veterinären för vaccination och skaffa pass till valpis :)
Nu ligger han på mig o sover, dom andra två ligger också här i sängen så jag ska ta mig en sovstund också ;)

Fortfarande inget spår efter katten och nu har jag ryckt i låsta dörrar och ropat på honom och samtidigt spanat genom fönstren. Jag har öppnat olåsta dörrar och ropat. Inte ett spår.
Fan, var är han?
Dessutom trött som attan eftersom jag knappt sov i natt pga oro.

Fortfarande inget spår efter katten och nu har jag ryckt i låsta dörrar och ropat på honom och samtidigt spanat genom fönstren. Jag har öppnat olåsta dörrar och ropat. Inte ett spår.
Fan, var är han?
Sätt ut lite mat?

Fan, var är han?
Hoppas han kommer tillbaka snart!

Fan, var är han?

Usch vad jobbigt det är när de försvinner. Håller alla tummar och tår för att han kommer tillbaka!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
953
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka