Vad händer om fem dagar?Har släppt ut hästarna, häller i kaffe och försöker vakna till....blåser fortfarande MASSOR här och grannens tak på huset blåste sönder igår.
Bara fem dagar kvar nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad händer om fem dagar?Har släppt ut hästarna, häller i kaffe och försöker vakna till....blåser fortfarande MASSOR här och grannens tak på huset blåste sönder igår.
Bara fem dagar kvar nu
Jag är klar med min utbildning då.Vad händer om fem dagar?
Sätt ut lite mat?Fortfarande inget spår efter katten och nu har jag ryckt i låsta dörrar och ropat på honom och samtidigt spanat genom fönstren. Jag har öppnat olåsta dörrar och ropat. Inte ett spår.
Fan, var är han?
Dessutom trött som attan eftersom jag knappt sov i natt pga oro.
Hoppas han kommer tillbaka snart!Fortfarande inget spår efter katten och nu har jag ryckt i låsta dörrar och ropat på honom och samtidigt spanat genom fönstren. Jag har öppnat olåsta dörrar och ropat. Inte ett spår.
Fan, var är han?
Han är alltid hungrig som en labrador och i vanliga fall kommer han när man ropar, så tvivlar på att mat ute skulle hjälpa tyvärr.Sätt ut lite mat?
Attans!Han är alltid hungrig som en labrador och i vanliga fall kommer han när man ropar, så tvivlar på att mat ute skulle hjälpa tyvärr.
Fortfarande inget spår efter katten och nu har jag ryckt i låsta dörrar och ropat på honom och samtidigt spanat genom fönstren. Jag har öppnat olåsta dörrar och ropat. Inte ett spår.
Fan, var är han?
ska valpis resa?Har varit hos veterinären för vaccination och skaffa pass till valpis
Nu ligger han på mig o sover, dom andra två ligger också här i sängen så jag ska ta mig en sovstund också
Vaknade nu!
Håller tummarna!!Idag kommer det hovslagare till Annie och på onsdag blir det ny besiktning. Läskigt!
Kollade nyheterna och hittade denna pärla
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/sodertalje/polis-ryckte-ut-pa-kalpuddingslarm
Jag har alltid tyckt att det är något suspekt med den rätten...