För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och där kom ena grannen och knackade på dörren och sa att katten ville in!! Han hade blivit instängd i deras lada, hon hade stängt igår vid 22 sa hon - efter att de hållit på med kycklingslakt. Jag var runtomkring där och ropade tidigare idag utan att höra nåt, när hon och dottern kom hade han skrikit för att berätta att han var där :D.
Hjärtat gör såhär :banana: av lycka att han är hemma - oskadd!

Vad glad jag blir! :bump:

Precis hemkommen efter att ha gjort sista provet för den här utbildningen. :up:
Jag har dock fortfarande inte fått mitt betyg på utvärderingen, och jag är den enda som inte fått det eftersom läraren fick strömavbrott i helgen och nätet la av. Hon kunde inte meddela på lektionen för hon kom inte ihåg och hade inte pappret med sig. Så hon skulle skriva in det under dagen på nätet och nej, det har hon fortfarande inte gjort :banghead: Jag får väl räkna med att jag är godkänd i alla fall för hon ger mig knappast nån tid att göra om det om hon inte är nöjd. :wtf:

Och så har jag ångest över typ allt just nu och vill helst bara gräva ner mig och vakna ett annat årtionde :turd:

Ugnspannkaka med bacon på!
Det var iof längesen, men har inget mandelmjöl hemma, föredrar nämligen en lchf-variant som är sjukt mycket godare än en vanlig ugnspannkaka med bacon!

Det får bli den "vanliga" snabbmaten, färsk pasta i tomatsoppa...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
953
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka