För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan ni ge ett tips på vad en julsaga kan handla om, den ska bara vara 1,5 sida lång men jag har ingen fantasi just nu...
Hm, en julsaga. Ja, det kan ju vara om snön som aldrig kom och istället kom det regn och blåst, men så hände det något fantastiskt snön kom och alla i den lilla staden kunde fira en vit jul och så sväva ut med MASSA ord som låter bra och fyller ut? :p

Ätit en god svartkålssoppa. Borde gå och hämta tvätten som torktumlar sig i stillsam ro två våningar ned.

Gjorde för starkt chai som frätte bort halva gommen när jag envist hällde i mig det ändå.

Åh, jag blir galen.... har fått in en fluga som har något konstigt dödsryck. Smäller i taket och nyss störtdök den och flög rätt på mig.... aj.... det är ingen liten husfluga heller... börjar överväga att hjälpa den på traven med herr flugsmäcka.

Jag borde också sova, men sitter här och tänker, borde egentligen inte tänka mer på det men det verkar va svårt att låta bli.
Jag vet inte varför men det känns som om att en av anledningarna att det aldrig blev något mellan mig och den där killen, var för att han tyckte sex med mig var så tråkigt, då jag aldrig fick orgasm och nästintill jämnt hade ont... försöker intala mig själv att sex är inte allt.

Men @RedHyuuga han låter ju som ett jävla pucko! Så skit samma om han tyckte sex med dig var tråkigt, han är ju ingenting att ha!! För övrigt låter sex där man nästan hela tiden har ont gräsligt.

Var glad att du är av med honom.

Jag borde också sova, men sitter här och tänker, borde egentligen inte tänka mer på det men det verkar va svårt att låta bli.
Jag vet inte varför men det känns som om att en av anledningarna att det aldrig blev något mellan mig och den där killen, var för att han tyckte sex med mig var så tråkigt, då jag aldrig fick orgasm och nästintill jämnt hade ont... försöker intala mig själv att sex är inte allt.
Vet hur svårt det är att inte tänka och överanalysera saker, men han verkar inte vara någon att ha. ALLS!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
955
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka