Jag har glögg, men dricker julmust just nu.Vem tänkte på glögg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har glögg, men dricker julmust just nu.Vem tänkte på glögg?
Jag har glögg, men dricker julmust just nu.
När du skrev glögg, ja då blev jag sugen.Tänkte du dricka glögg? Måste ju ha någon att skylla på
När du skrev glögg, ja då blev jag sugen.
Vem tänkte på glögg?
Äsch, klart man kan köpa åt sig själv! Mvh den som innan helgen hade 9 flaskor glögg hemma, nu är det 6 kvarHar inge, var tack vare tråden sugen på att köpa senast jag handlade men kändes så onödigt att köpa till sig själv
Ååååååh, du din.........Skit, då hade jag redan druckit glögg ju
Skojar bara
Hm, en julsaga. Ja, det kan ju vara om snön som aldrig kom och istället kom det regn och blåst, men så hände det något fantastiskt snön kom och alla i den lilla staden kunde fira en vit jul och så sväva ut med MASSA ord som låter bra och fyller ut?Kan ni ge ett tips på vad en julsaga kan handla om, den ska bara vara 1,5 sida lång men jag har ingen fantasi just nu...
Borde jag med göra...Borde sova snart...
Vet hur svårt det är att inte tänka och överanalysera saker, men han verkar inte vara någon att ha. ALLS!Jag borde också sova, men sitter här och tänker, borde egentligen inte tänka mer på det men det verkar va svårt att låta bli.
Jag vet inte varför men det känns som om att en av anledningarna att det aldrig blev något mellan mig och den där killen, var för att han tyckte sex med mig var så tråkigt, då jag aldrig fick orgasm och nästintill jämnt hade ont... försöker intala mig själv att sex är inte allt.