För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men @RedHyuuga han låter ju som ett jävla pucko! Så skit samma om han tyckte sex med dig var tråkigt, han är ju ingenting att ha!! För övrigt låter sex där man nästan hela tiden har ont gräsligt.

Var glad att du är av med honom.
Ja, jag hoppas det ska bli lätt att gå vidare nu om det är sant att han ska byta jobb, skulle tydligen jobba med 12 timmars pass istället. Vi får väl se vad det blir av det, vet det varit på tapeten tidigare att han ska byta jobb, men det inte blivit aktullet av någon anledning, så nu hoppas jag verkligen för min egen skull.

Vet hur svårt det är att inte tänka och överanalysera saker, men han verkar inte vara någon att ha. ALLS!
Fan också att kollegorna på jobbet, som jag tycker om är mysiga äldre herrar som redan är upptagna och lite för gamla för mig. Önskar ibland jag kunde hitta en yngre förmåga som är precis som dom, det hade varit guld värt.

Vi får väl se vad det blir av det, vet det varit på tapeten tidigare att han ska byta jobb, men det inte blivit aktullet av någon anledning, så nu hoppas jag verkligen för min egen skull.
Vi får hålla tummarna för det! :) Och om inte får du jobba hårt på att gå vidare så att du till slut känner att han kan sticka och brinna bara. (obs ej bokstavligt talat :p)

Fan också att kollegorna på jobbet, som jag tycker om är mysiga äldre herrar som redan är upptagna och lite för gamla för mig. Önskar ibland jag kunde hitta en yngre förmåga som är precis som dom, det hade varit guld värt.
Jag måste nog ändra på mig själv för att jag ska kunna ha något vettigt förhållande...

Men vår tid kommer väl, vi är ju fortfarande unga ;)

Önskar också att man kunde hitta någon vettig och trevlig kille, men det är väl som i det jag såg på facebook "Gud sade; Det finns en bra kille bakom varje hörn, sedan gjorde han jorden rund" :D

Vi får hålla tummarna för det! :) Och om inte får du jobba hårt på att gå vidare så att du till slut känner att han kan sticka och brinna bara. (obs ej bokstavligt talat :p)
Ja, jag försöker intala mig själv att jag valt rätt. Ju mer jag tänker på det så känns det bara bra, att inte ha inlett något, han är knepig, han familj är knepigare, tydligen varit massa strul i familjen, strul som får mig att vilja befinna mig så långt bort som möjligt.
Mamma brukade säga när jag växte upp att man väljer inte pojkvän utan svärmor, så ska man lyssna på det ska jag springa fort som fan typ. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
955
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka