Här är det bara att höja värmenJag hade gärna kunnat elda så jag slipper frysa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det bara att höja värmenJag hade gärna kunnat elda så jag slipper frysa
Ja, jag hoppas det ska bli lätt att gå vidare nu om det är sant att han ska byta jobb, skulle tydligen jobba med 12 timmars pass istället. Vi får väl se vad det blir av det, vet det varit på tapeten tidigare att han ska byta jobb, men det inte blivit aktullet av någon anledning, så nu hoppas jag verkligen för min egen skull.Men @RedHyuuga han låter ju som ett jävla pucko! Så skit samma om han tyckte sex med dig var tråkigt, han är ju ingenting att ha!! För övrigt låter sex där man nästan hela tiden har ont gräsligt.
Var glad att du är av med honom.
Jag har börjat fundera om man antingen ska leva i celibat som nunna resten av livet eller konventera om sig till lesbisk.Själv har jag läst den här tråden: http://www.bukefalos.com/threads/ar-jag-overkanslig-eller-beter-han-sig-illa.1357058/
Och funderar på att leva som singel resten av livet, dessa trådar får mig tyvärr att dra alla män över samma kam
Mina tankar med.Jag har börjat fundera om man antingen ska leva i celibat som nunna resten av livet eller konventera om sig till lesbisk.
Fan också att kollegorna på jobbet, som jag tycker om är mysiga äldre herrar som redan är upptagna och lite för gamla för mig. Önskar ibland jag kunde hitta en yngre förmåga som är precis som dom, det hade varit guld värt.Vet hur svårt det är att inte tänka och överanalysera saker, men han verkar inte vara någon att ha. ALLS!
Jo, det gör ju det, men frågan är om han ens finns i Sverige?Mina tankar med.
Men någon stans där ute finns väl rätt kille
Vi får hålla tummarna för det! Och om inte får du jobba hårt på att gå vidare så att du till slut känner att han kan sticka och brinna bara. (obs ej bokstavligt talat )Vi får väl se vad det blir av det, vet det varit på tapeten tidigare att han ska byta jobb, men det inte blivit aktullet av någon anledning, så nu hoppas jag verkligen för min egen skull.
Mamma tyckte jag skulle flytta utomlands, det är kanske därför hon tycker detJo, det gör ju det, men frågan är om han ens finns i Sverige?
Jag måste nog ändra på mig själv för att jag ska kunna ha något vettigt förhållande...Fan också att kollegorna på jobbet, som jag tycker om är mysiga äldre herrar som redan är upptagna och lite för gamla för mig. Önskar ibland jag kunde hitta en yngre förmåga som är precis som dom, det hade varit guld värt.
Ja, kanske det, minns när jag var i Kina för några år sedan. Där träffade jag en väldigt snygg och sexig kille, supertrevlig, en amerikan, men så visade det sig att han var gay, men det hade varit så coolt att haft en sådan vän här i Sverige.Mamma tyckte jag skulle flytta utomlands, det är kanske därför hon tycker det
Här är det bara att höja värmen
Ja, jag försöker intala mig själv att jag valt rätt. Ju mer jag tänker på det så känns det bara bra, att inte ha inlett något, han är knepig, han familj är knepigare, tydligen varit massa strul i familjen, strul som får mig att vilja befinna mig så långt bort som möjligt.Vi får hålla tummarna för det! Och om inte får du jobba hårt på att gå vidare så att du till slut känner att han kan sticka och brinna bara. (obs ej bokstavligt talat )
Hahaha det va det första min lillasyster sa när hon fick veta att min sambo flyttade utÖnskar också att man kunde hitta någon vettig och trevlig kille, men det är väl som i det jag såg på facebook "Gud sade; Det finns en bra kille bakom varje hörn, sedan gjorde han jorden rund"
Åh fy fan rent ut sagt! så orättvist!Önskar också att man kunde hitta någon vettig och trevlig kille, men det är väl som i det jag såg på facebook "Gud sade; Det finns en bra kille bakom varje hörn, sedan gjorde han jorden rund"
Jag börjar dock känna mig gammal, kroppen vill inte riktigt vara med längre, får lite smärre krämpor ibland.Jag måste nog ändra på mig själv för att jag ska kunna ha något vettigt förhållande...
Men vår tid kommer väl, vi är ju fortfarande unga
Nu ska vi vara positivaJag börjar dock känna mig gammal, kroppen vill inte riktigt vara med längre, får lite smärre krämpor ibland.
Fast å andra sidan, som någon sa att den dagen man vaknat utan krämpor, då är man död.
HahahaHahaha det va det första min lillasyster sa när hon fick veta att min sambo flyttade ut