Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände??åh, va jag har gjort bort mig nu...
killen jag varit intresserad av berättade att han ska byta jobb och toligen jobba 12-timmarspass, vilket omöjliggör fortsatt kontakt. Han har redan sagt att det inte blir något mellan mig å honom sen långt tillbaka och då när han berättade detta så hoppade en "groda" ur min mun "va skönt, då blir det lättare att gå vidare" och självklart ville han då veta vad, så fick ju berätta det och då tyckte han att jag var "gullig" som ville ha honom, men poängterade att det inte skulle bli något (måste han verkligen sparka på den som ligger redan, jag vet ju att det inte blir något)... och nu känner jag mig bara så dum...Vad hände??
Äsch det är väl han som ska känna sig dum isåfall som var tvungen att poängtera det!! Jag tycker inte du gjorde bort digkillen jag varit intresserad av berättade att han ska byta jobb och toligen jobba 12-timmarspass, vilket omöjliggör fortsatt kontakt. Han har redan sagt att det inte blir något mellan mig å honom sen långt tillbaka och då när han berättade detta så hoppade en "groda" ur min mun "va skönt, då blir det lättare att gå vidare" och självklart ville han då veta vad, så fick ju berätta det och då tyckte han att jag var "gullig" som ville ha honom, men poängterade att det inte skulle bli något (måste han verkligen sparka på den som ligger redan, jag vet ju att det inte blir något)... och nu känner jag mig bara så dum...
vet inte varför det känns som om att han retar mig och löjliggör mig. När jag sa att jag ska köpa diskmaskin, så tyckte han det var onödigt på en person och jag förklarade ändå hur jag tänkte för mig, men nä han kunde inte förstå det var fortfarande onödigt....Äsch det är väl han som ska känna sig dum isåfall som var tvungen att poängtera det!! Jag tycker inte du gjorde bort dig
Han låter som en skit! Lika bra att du slipper se honomvet inte varför det känns som om att han retar mig och löjliggör mig. När jag sa att jag ska köpa diskmaskin, så tyckte han det var onödigt på en person och jag förklarade ändå hur jag tänkte för mig, men nä han kunde inte förstå det var fortfarande onödigt....
Liksom onödigt när jag sa att jag måste lämna in bilen på verkstad för att byta en lampa, sen när jag sa att en skruv rostat fast och den går "sönder" när jag försökte lossa den, då verkade de gå upp ett ljus... jag ångrar att jag ens sa något....
Alltså jag hade varit glad att slippa honom faktiskt!! Han verkar inte sådär jättetrevlig......vet inte varför det känns som om att han retar mig och löjliggör mig. När jag sa att jag ska köpa diskmaskin, så tyckte han det var onödigt på en person och jag förklarade ändå hur jag tänkte för mig, men nä han kunde inte förstå det var fortfarande onödigt....
Liksom onödigt när jag sa att jag måste lämna in bilen på verkstad för att byta en lampa, sen när jag sa att en skruv rostat fast och den går "sönder" när jag försökte lossa den, då verkade de gå upp ett ljus... jag ångrar att jag ens sa något....
vet inte varför det känns som om att han retar mig och löjliggör mig. När jag sa att jag ska köpa diskmaskin, så tyckte han det var onödigt på en person och jag förklarade ändå hur jag tänkte för mig, men nä han kunde inte förstå det var fortfarande onödigt....
Det är så skönt att ni inte kan ana att slippa elda och frysa!
Han låter som en skit! Lika bra att du slipper se honom
Alltså jag hade varit glad att slippa honom faktiskt!! Han verkar inte sådär jättetrevlig......
Jo det kommer nog bli mycket enklare att komma över honom om han byter jobb, får en känsla att han bara utnyttjat mig och att jag bara är en "prispokal" på hans hylla om vilka han legat med.... känns sådär...Gud vad skönt att du inte kommer att ha något förhållande med den personen!
Sträck poå dig kvinna och lev livet!
Jo det kommer nog bli mycket enklare att komma över honom om han byter jobb, får en känsla att han bara utnyttjat mig och att jag bara är en "prispokal" på hans hylla om vilka han legat med.... känns sådär...
Tack vare att jag stött på honom efter mitt x, så tror jag att jag kommer har väldigt svårt för att våga lita på nya killar i framtiden... fan också...
Har inge, var tack vare tråden sugen på att köpa senast jag handlade men kändes så onödigt att köpa till sig självVem tänkte på glögg?
Det är nu jag önskar att jag inte bodde så långt bort från mamma, så jag hade kunnat åka hem till henne och få en kram och kloka råd och tips av mamma, samtidigt som man kan gråta ut och få en kram.Det är inget att komma över! Spotta övar axeln tre ggr och gå vidare i ditt liv!
Jävla mansgrisar kan hoppa och brinna....