För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Släppt ut hästar och haft kiropraktiker på besök till lilla bruna. Han har känts fin så mest ett besök för att hålla honom fortsatt bra och hjälpa till med lite välbefinnande. Nu blir det ett dygn på jobbet!

Jag är så extreeemt trött idag och nu KAN jag faktiskt ta mig en tupplur om jag vill men om jag somnar nu så är jag väl pigg och somnar inte ikväll istället :meh:

Har anlänt i Bangkok :) Det startade bra med att inga av mina kort funkade i bankomaten, men det var nog något fel på maskinen för det ena funkade i nästa maskin i alla fall. Sen var jag lite onormalt wild'n crazy (med tanke på att jag reser ensam) och skippade taxi utan lyckades ta mig dit jag skulle med lokal trafik :D

I morgon anländer mina kollegor = min nya dator kommer :bump:

Det blir besiktning på torsdag istället. Tyvärr kan jag inte vara med men förmedlaren skulle skicka protokoll och röntgenplåtar till mig så att jag kan ringa upp veterinären efteråt.
Behöver ett lugnande bad nu känner jag!

Det blir besiktning på torsdag istället. Tyvärr kan jag inte vara med men förmedlaren skulle skicka protokoll och röntgenplåtar till mig så att jag kan ringa upp veterinären efteråt.
Behöver ett lugnande bad nu känner jag!

Var står hästen? Kan någon av oss hjälpa till och vara med på den?

Saknar fortfarande katten. Grannarna har kollat sina stängda förråd och håller sina ögon öppna. Har tagit hundarna och letat i diket tidigare idag. Börjar bli rädd att han blivit tagen av nåt djur.
Känner hur det här är suveränt för min depression och ångest :crazy:.

Saknar fortfarande katten. Grannarna har kollat sina stängda förråd och håller sina ögon öppna. Har tagit hundarna och letat i diket tidigare idag. Börjar bli rädd att han blivit tagen av nåt djur.
Känner hur det här är suveränt för min depression och ångest :crazy:.

:heart

Vet ju inte hur du bor men i min stad så finns det en grupp på facebook med tusentals medlemmar där folk lägger upp saknade katter, finns ingen sån hos dig?

Bra att grannarna är informerade så dom kanske håller ett extra öga öppet!

Jag är sugen på en hund till... Men jag har inte ekonomi för att köpa en :crazy:

Vill ha en reggad hund som man kan ställa ut och en som man kan träna med! Min lilla skit vill ju bara sova och är dessutom inte renrasig så det går ju inte ens att ställa honom :(

Och där kom ena grannen och knackade på dörren och sa att katten ville in!! Han hade blivit instängd i deras lada, hon hade stängt igår vid 22 sa hon - efter att de hållit på med kycklingslakt. Jag var runtomkring där och ropade tidigare idag utan att höra nåt, när hon och dottern kom hade han skrikit för att berätta att han var där :D.
Hjärtat gör såhär :banana: av lycka att han är hemma - oskadd!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
953
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka