För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nya högtalarna invigda. Tyvärr var baslådan större än jag trodde, så den fick inte plats i en av rutorna i kallaxhyllan :meh: Så nu fick jag möblera om uppepå den andra kallax, där jag har skrivare och en lampa, nu har jag en lampa utan plats och ett tomt hål i hyllan :banghead:

Tomma hål är väl BRA! Då får man ju plats med något nytt :angel:
Jo iof :p Men hade hellre haft baslådan i samma hål som den förra :p Lär knappast ha problem att fylla upp hålet egentligen, men vart tusan ska jag ställa lampan :cautious: Har tyvärr inget hål som jag kan flytta saker ifrån till det nya tomma, för att ställa in lampan där :down:

Har precis ätit lunch. Vi skulle egentligen på julknytis i eftermiddag men sjuka barn ställer till det. Så nu fick jag en hel dag/kväll fri och det resulterade i 2 grymt uttråkade personer.

Ligger forfarande i sängen :angel: har precis druckit te och ätit två saffransgifflar. Efter allt trassel den här veckan så behöver jag verkligen en rejäl vilodag. Nu regnar det också. Snacka om att det var rätt beslut att ta långpromenad med hundarna direkt på morgonen, för de har sovit konstant efter den (eller ja, valpen behövde kissa på uteplatsen en gång).

Jag hatar blåst. Verkligen...
Nu har det stormat sen i fredags, hunden vägrar gå längre än till soptunnorna, oroar mig för taket över veden som är surrat med linor och nu orkar jag inte mer.
Varje gång jag tror det kanske lugnar sig tar det i än värre..
Jäkla skitväder.
Vi har ju dock haft ström hela tiden så kan inte klaga på det.

Usch nu är jag helt svettig av allt städande. Blev att kasta sopor, ut med insamlingen i bilen, ner med fläkt och gamla högtalare i förrådet, sopat av golvet i köket (för mycket tråd och tygbitar för att det ska bli bra med min vattendammsugare) och plockat undan i rummet, dammat av tvbänken... NU ska jag dammsuga. Efter en fika med mina supergoda lussebullar och glögg :p

Har precis kommit ur morgonrocken och hängt upp en laddning tvätt. Det känns som om jag har ansträngt mig tillräckligt för idag så nu blir det en film och ost o kex :)

Sjukt seg med att få något gjort idag... :down: Jag borde läsa och skriva en massa... Men jag har åtminstone kört två diskmaskiner, alltid något... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka