Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm... Jag får nog skaffa jättevarma mjukisbyxor och en rejält varm tröja istället är på jakt efter polotröjan redan (säkert därför onepiecereklamen dök upp) men alla är ju så korta att de slutar vid naveln ungefär :/
Sälj den och köp en ny. Är ingen idé att ha något man hatar dom används oftaJAG HATAR MIN VÄRDELÖSA JÄVLA DATOR! Sämsta köpet i världshistorien. Jävla skit-Sony som slutade tillverka Vaio-datorer
Samma här... hur långt har du till din? Min är rätt utspridd men 55 mil till mamma, 65 mil till pappa (norge) och 8 mil till farmor. Även om det bara är 8 till farmor har man ju inte råd att åka dit stup i kvartenJust nu önskar jag att man bodde närmare familjen
Har 8mil till pappa och 30mil till mammaSamma här... hur långt har du till din? Min är rätt utspridd men 55 mil till mamma, 65 mil till pappa (norge) och 8 mil till farmor. Även om det bara är 8 till farmor har man ju inte råd att åka dit stup i kvarten
JobbigtHar 8mil till pappa och 30mil till mamma