För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig för jag inte vet var jag har hört första låten som spelas i Romeo + Juliet filmen, den som Leo Dicaprio är med i...

Vaknade av blåsten, gjort det flera gånger i natt. Ber en liten bön att det snart ska avta och att inget träd ska välta (på vårt hus, eller värre - grannens :nailbiting:).
Ingen blir lyckligare än jag när de ska ner (under ordnade former).

Hm... Jag får nog skaffa jättevarma mjukisbyxor och en rejält varm tröja istället :p är på jakt efter polotröjan redan (säkert därför onepiecereklamen dök upp) men alla är ju så korta att de slutar vid naveln ungefär :/

Usch, jag blir svettig bara av att tänka på det :p
Eftersom jag ska få besök av det mer frusna slaget de kommande dagarna satte jag igår igång värmen i vardagsrummet. Det har gjort att det i huset är nästan 19 grader och jag lider :cry:
Är iofs på jobbet nu men det är varmt här också :mad:

Ligger i sängen och tycker möjligtvis lite synd om maken som åkte på kurs kl 07... den andra som jag lurade med på samma kurs var inte helt nöjd... Men jag tror att de tycker att det är bra i kväll! :) bredvid mig i sängen har jag stora dottern som inte gillar att det blåser storm. Hon är rädd att det ska ramla träd över huset som det gjorde med växthuset. Alltså har hon sovit hos oss sen 04...

Trodde verkligen inte att jag skulle hitta någonstans som skulle kunna trycka min poster, typ major fail on My behalf. Men det visade sig att ett print café trycker enskilda posters :bump: så ny dricker jag en karamel latte och väntar på att den ska bli klar :) Bara själva presentationen på Torsdag att oroa sig för nu :nailbiting:

Gick upp nyss, inga mer spyor men redigt förkyld. I huset har vi inga stolar, smör, mikro och flingorna var visst slut. Vi hade tur nog en minigryta kvar så gjorde gröt åt sonen och satte honom framför tvn. Det har han aldrig fått gjort innan så han är nöjd :p
Jag ska försöka få i mig lite knäckebröd.
Hoppas bara att kroppen kan tänka sig att ha kvar det.

Stormar här fortfarande, elen kommer och går så jag hoppade sovmorgonen och hjälpte vännen med utsläppet och lagat hagar igen. Sen tog vi en snabb fika. :) Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe själv och klurar på dagen.

Just nu önskar jag att man bodde närmare familjen
Samma här... hur långt har du till din? Min är rätt utspridd men 55 mil till mamma, 65 mil till pappa (norge) och 8 mil till farmor. Även om det bara är 8 till farmor har man ju inte råd att åka dit stup i kvarten :(

Vaknat några gånger, kl 7, kl 8 och sen nu strax innan tio. Men kunnat somna om varje gång så det var skönt. Jobbigt med en liten/aktiv blåsa :meh: nu myser jag i sängen och funderar om jag ska ta mig upp och äta lite adventsfrukost = lussebullar och pepparkakor :laugh:

Samma här... hur långt har du till din? Min är rätt utspridd men 55 mil till mamma, 65 mil till pappa (norge) och 8 mil till farmor. Även om det bara är 8 till farmor har man ju inte råd att åka dit stup i kvarten :(
Har 8mil till pappa och 30mil till mamma

Har 8mil till pappa och 30mil till mamma
Jobbigt :wtf:

Just nu saknar jag att vara hos mamma, vi brukar alltid ha så mysigt på helgmorgonen, sitta i halvmörkt rum och ha tända ljus, dricka te och äta frukost och nu runt jul brukar det bli lussebullar till frukost och prata en massa... :( tur det bara är två veckor tills jag åker upp!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka