För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter ostbågar och dricker belgisk öl. Det senare levererades i så löjligt flådig flaska att jag började spekulera i att belgare har mindervärdeskomplex för att deras grannar i Frankrike gör massa fint vin. Nu tittar min man skeptiskt på mig efter att jag sagt att belgarna kan hävda att de åtminstone har en mer genuin pedofil-produktion. :crazy:

Dom flesta tycks ha fått sitt betyg på utvärderingen, jag har inte fått mitt än...frågan är om det är bra eller dåligt :cautious:

Lyssnar på min far som berättar "hur världen fungerar" dvs, hur han missuppfattat en stor mängd lagar osv... Kan inte låta bli att tänka på hur skevt de värsta SD-anhängarna feltolkar saker när jag hör farsans prat, det är ungefär lika stor sanningshalt ;) (men farsan skulle hellre äta upp sin röstsedel än rösta på SD eller något annat galet parti, så jag är lugn ;) )

Blev just uppraggad av en tjej.
En cool långbent 23 årig modell med ben som en gasell tyckte att jag var: "sexig som fan".
Eftersom jag känner mig som en lönnfet sunkig tant kom detta som en relativ överraskning.

(Kaozzz)

Börjar bli redigt trött nu, men spelar lite 2048+ på telefonen och lyssnar på dagens så mycket bättre.

Tittar på I didn't know I was pregnant på youtube och funderar över hur man kan missa att man är gravid.
Hur kan de säga att det inte fanns några tecken när de både mått illa gått upp i vikt osv osv. Hur kan man inte ens misstänka det då?

Hittade nått program på samma kanal med folk som har helt skumma diagnoser, och jag som tycker jag hade det svårt att hitta någon som fattade :angel: nu är det en som blir full, utan att dricka alkohol

Jag har en och den är så varm att jag sällan använder den :p Tänk dock på att överkroppen blir väldigt kall vid toalettbesök ;)
Hm... Jag får nog skaffa jättevarma mjukisbyxor och en rejält varm tröja istället :p är på jakt efter polotröjan redan (säkert därför onepiecereklamen dök upp) men alla är ju så korta att de slutar vid naveln ungefär :/

Så kul att tekniken ska fungera :banghead: hade schemalagt alla 44 produkter som skulle vara med i rean, att reapriset skulle gälla från 6/12 (oo.o1 skulle det nya priset synas alltså), men icke! Fick in i alla produkter och trycka på uppdatera för att det skulle slå igenom :meh::banghead: lite av nyttan att schemalägga försvinner ju då :turd::banghead:

Fastnade i en blogg om ett par som gjort flera IVF:er och till sist nyligen fått sitt älskade barn. Hon skrev oerhört gripande och välformulerat.

Annars har jag fastnat på en bana i taipei, försökt sen förra veckan på just denna banan. Och nej, jag går inte vidare till en ny förrän den är klar. Det är lite charmen med det hela.

Gäsp! Nu börjar jag bli trött och vill sova men det blåser så det dånar. Kommer nog bli en orolig natt igen :cautious:

Har just spytt. Nej inte för mycket vin så jag undrar om det är ett virus...
Dock så mår jag jätte mycket bättre nu det var värt det även om det var ovanligt obehagligt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur