För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött! Jobb jobb. Och mera jobb imorgon. Då ska jag vara bättre förberedd än idag, ha matlåda! Hade tänkt jobba två tre timmar, det blev 10 utan rast. Och tillbaka imorgon.. Lång vecka! Sovdags tror jag.

@Marty Jag har aldrig lyckats se de där filmerna. Mina syskon är övertygade om att jag är en bortbyting :p Men jag tycker de är så galet tråkiga:o
Har heller aldrig förstått tjusningen med Star Wars, eller liknande heller för den delen :p Såg nån Star Wars på bio för flera år sen, följde med ett ex, och det var dötråkigt :o

Har heller aldrig förstått tjusningen med Star Wars, eller liknande heller för den delen :p Såg nån Star Wars på bio för flera år sen, följde med ett ex, och det var dötråkigt :o
Precis kollat igenom Star Wars ep. 4-6 och är nog beredd på att hålla med, förstår inte vad alla tycker är så fascinerande med dem:p Förutom möjligtvis att det är en hel del udda och söta varelser:D

Lite lätt uttråkad och vet inte vad jag ska hitta på....lite trött med men för tidigt att gå och lägga sig tycker jag.

Nejdå , nu kommer ju jag :p Skål!!

Vinet upphällt efter en dag i BARNETS tecken, och det blir inte bättre imorgon ;). Vuxenkalas, barnkalas, äventyrsland och imorgon lekland med kompiskalas... *pust*
Nu är BARNET nerbäddat i sängen och jag får njuta av lugn och ro :o:D.
Ha, jag har precis borstat tänderna och lagt mig i sängen :D men jag sover nog inte på ett tag ändå ;)

Alltså... De som är med i programmet, hur har de kunnat missa det? Så tjocka att de inte märker att de blir ännu tjockare eller så okunniga om hur kroppens funktioner att de inte förstår vad som händer? :p
ingen aning vissa såg rätt smala ut men en förklarade dom de hela med att typ magmusklerna dolde det och att barnet låg mer mot ryggen, men flera gånger? :nailbiting:

Vissa var så tjocka som bebis att det inte hade gått att missa :devil:

Nu visste jag att jag var gravid, men det syntes inte på mig alls i stort sett. Gick upp 3.5 kg sammanlagt.
Nu vet jag inte hur de här såg ut men det skulle ju gå att missa, rent utseendemässigt alltså :)

@angelwings @Trott
Ja, jag kan ju inte påstå att de varit speciellt bra hittills. Mitt största problem är nog det stora antalet karaktärer och avsaknaden av förklaringar om vem som är vem. Då orkar jag inte riktigt bry mig längre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur