Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har heller aldrig förstått tjusningen med Star Wars, eller liknande heller för den delen Såg nån Star Wars på bio för flera år sen, följde med ett ex, och det var dötråkigt@Marty Jag har aldrig lyckats se de där filmerna. Mina syskon är övertygade om att jag är en bortbyting Men jag tycker de är så galet tråkiga
Helt frikkin' otroligt! Jag lova, jag kunde inte missa det. Vaggade fram som en val med taxben på slutetGalet att missa att man är gravid TVÅ gånger!
Nejdå , nu kommer ju jag Skål!!Har druckit en halv flaska vin själv nu, det är nog dags att ge upp
Haha de är väl det vanligasteHelt frikkin' otroligt! Jag lova, jag kunde inte missa det. Vaggade fram som en val med taxben på slutet
Precis kollat igenom Star Wars ep. 4-6 och är nog beredd på att hålla med, förstår inte vad alla tycker är så fascinerande med dem Förutom möjligtvis att det är en hel del udda och söta varelserHar heller aldrig förstått tjusningen med Star Wars, eller liknande heller för den delen Såg nån Star Wars på bio för flera år sen, följde med ett ex, och det var dötråkigt
Ha, jag har precis borstat tänderna och lagt mig i sängen men jag sover nog inte på ett tag ändåNejdå , nu kommer ju jag Skål!!
Vinet upphällt efter en dag i BARNETS tecken, och det blir inte bättre imorgon . Vuxenkalas, barnkalas, äventyrsland och imorgon lekland med kompiskalas... *pust*
Nu är BARNET nerbäddat i sängen och jag får njuta av lugn och ro .
Galet att missa att man är gravid TVÅ gånger!
ingen aning vissa såg rätt smala ut men en förklarade dom de hela med att typ magmusklerna dolde det och att barnet låg mer mot ryggen, men flera gånger?Alltså... De som är med i programmet, hur har de kunnat missa det? Så tjocka att de inte märker att de blir ännu tjockare eller så okunniga om hur kroppens funktioner att de inte förstår vad som händer?
Vilken kanal går det på?Alltså... De som är med i programmet, hur har de kunnat missa det? Så tjocka att de inte märker att de blir ännu tjockare eller så okunniga om hur kroppens funktioner att de inte förstår vad som händer?
TLCVilken kanal går det på?
ÄschHa, jag har precis borstat tänderna och lagt mig i sängen men jag sover nog inte på ett tag ändå