Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Born and raised i Gottsunda men bor i Tierp sen 15 år. Har dock mesta umgänget i Gävle.Ah. Jag hade för mig att du var Uppsalabo?
Och jag har fått veta att som kvinna ska det vara lätt att hitta kille, men fråga är om dessa är något att ha?Baaaah, sitter nu och googlar och hittar följande text:
"Kvinnor som visar självförtroende och auktoritet kan vara attraktivare för män än de passiva och inställsamma."
Inte undra på att jag inte är attratktiv, då jag är passiv och inställsam...
Ja man börjar ju undra... oooh du har bytt avatar... kände inte igen dig först ju.Och jag har fått veta att som kvinna ska det vara lätt att hitta kille, men fråga är om dessa är något att ha?
Tänkte att det var dags att börja jobba med mitt nya jag direktJa man börjar ju undra... oooh du har bytt avatar... kände inte igen dig först ju.
Nu ligger jag i lä.Tänkte att det var dags att börja jobba med mitt nya jag direkt
Meen, ska ni ALLA överge buke ikväll?
vissa har fortfarande lite ont i magen och funderar på om jag ska våga äta något!
Tror jag ska göra detsamma. Sov gott.Tror det är dags för kudden
Jag har: läsk, chips, skumtomtar x 2, lakritsbilar och marabou choklad... å burn... men vågar inte äta nått av detJag överger inte buke Funderar dock på om jag ska åka till affären och handla något ätbart. Har verkligen inte mycket hemma, varken mat eller onyttigheter. Har dock ingen aning om vad jag vill ha för något.
Fysjutton Finns det något du vågar äta? Jag skulle kunna äta vad som helst nu, men min våg påstår att jag går upp i vikt hela tiden (och det är garanterat inte muskler) så jag borde åtminstone hålla mig borta från onyttigheterna och satsa på mat. Önskar att jag hade något matintresse.Jag har: läsk, chips, skumtomtar x 2, lakritsbilar och marabou choklad... å burn... men vågar inte äta nått av det
Vad är det för problem med magen du har?Jag har: läsk, chips, skumtomtar x 2, lakritsbilar och marabou choklad... å burn... men vågar inte äta nått av det
tänkte, då jag vågar kliva upp ur sängen ta mig ett hårdbröd, min mage är alltid grinig... fick magkatarr första gången i 6:an typ, utöver det är jag dessutom laktosintolerant, och så jävlas jag alldeles för ofta med den genom att dricka energidryck, å så får jag dessutom panik så fort jag mår illa, bra komboFinns det något du vågar äta?