För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu stör jag mig på att det är så mycket lättare att vara efterklok än innan-klok. Nu inser jag att jag borde ha fördelat vissa av mina jobbtimmar under hösten annorlunda. Då hade jag inte behövt sitta här och försöka peppa mig själv till att ta tag i att få klart en rapport som skulle ha varit klar i torsdags och jag hade sluppit bli utskälld av en kollega tidigare i veckan. En liten del av mig (den som tar mest illa vid sig av att andra är upprörda) vill få tala om att det faktiskt inte är mitt fel, att det inte är jag som att gjort större delen av tankearbetet. Mitt mer rationella jag inser att jag som projektledare är ansvarig för det arbete min arbetsgrupp gör och att jag borde gjort både det ena och det andra annorlunda. Och det känns skit.

Jag vet att jag bör lära av mina misstag och göra om göra rätt nästa gång. Men så konstruktiv tänkte jag inte vara förrän jag har lämnat in rapporten och förhoppningsvis inte blivit alltför mentalt överkörd.

Jag vet också att stress inte är en ursäkt, men en förklaring till varför vissa kan ha taggarna väldigt mycket utåt och att jag därför inte ska ta det personligt. Men det är inte alltid så lätt.

Baaaah, sitter nu och googlar och hittar följande text:
"Kvinnor som visar självförtroende och auktoritet kan vara attraktivare för män än de passiva och inställsamma."
Inte undra på att jag inte är attratktiv, då jag är passiv och inställsam...

Baaaah, sitter nu och googlar och hittar följande text:
"Kvinnor som visar självförtroende och auktoritet kan vara attraktivare för män än de passiva och inställsamma."
Inte undra på att jag inte är attratktiv, då jag är passiv och inställsam...
Och jag har fått veta att som kvinna ska det vara lätt att hitta kille, men fråga är om dessa är något att ha?

Meen, ska ni ALLA överge buke ikväll?

vissa har fortfarande lite ont i magen och funderar på om jag ska våga äta något!

Jag överger inte buke ;) Funderar dock på om jag ska åka till affären och handla något ätbart. Har verkligen inte mycket hemma, varken mat eller onyttigheter. Har dock ingen aning om vad jag vill ha för något.

Jag överger inte buke ;) Funderar dock på om jag ska åka till affären och handla något ätbart. Har verkligen inte mycket hemma, varken mat eller onyttigheter. Har dock ingen aning om vad jag vill ha för något.
Jag har: läsk, chips, skumtomtar x 2, lakritsbilar och marabou choklad... å burn... men vågar inte äta nått av det :cry:

Jag har: läsk, chips, skumtomtar x 2, lakritsbilar och marabou choklad... å burn... men vågar inte äta nått av det :cry:
Fysjutton :( Finns det något du vågar äta? Jag skulle kunna äta vad som helst nu, men min våg påstår att jag går upp i vikt hela tiden (och det är garanterat inte muskler) så jag borde åtminstone hålla mig borta från onyttigheterna och satsa på mat. Önskar att jag hade något matintresse.

Stallet klart. Dags att tömma torktumlaren, dammsuga båda våningarna, städa badrummen samt duscha mig själv. Kommer kombinera det med vintersport på TV:n samt motivera mig med att om jag är klar senast 22.30 så får jag äta chips med dip :d

Finns det något du vågar äta?
tänkte, då jag vågar kliva upp ur sängen ta mig ett hårdbröd, min mage är alltid grinig... fick magkatarr första gången i 6:an typ, utöver det är jag dessutom laktosintolerant, och så jävlas jag alldeles för ofta med den genom att dricka energidryck, å så får jag dessutom panik så fort jag mår illa, bra kombo :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka