Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ikväll har jag vin och min sambo hemma så tänker total dissa er ikväll
Inte jag! Jag har inte mycket till liv så lär väl hänga här resten av kvällenMeen, ska ni ALLA överge buke ikväll?
vissa har fortfarande lite ont i magen och funderar på om jag ska våga äta något!
Jag tänkte färdigt meningen med att ni skippar vin och hoppar rätt i säng iställetHrumpf
Det är ok, jag väntar på som skulle komma hit vid 9 fast vi skippar nog vinet och kör på cider istället
Jag är här!! Om jag inte lyckas övertala den karl jag vill ha att komma hit men det är nog inte så mkt att hoppas på.Meen, ska ni ALLA överge buke ikväll?
vissa har fortfarande lite ont i magen och funderar på om jag ska våga äta något!
Inte jag Jag har inget livMeen, ska ni ALLA överge buke ikväll?
Nope, slösurfar och återkommer till buke gång på gångMeen, ska ni ALLA överge buke ikväll?
Jag tänkte färdigt meningen med att ni skippar vin och hoppar rätt i säng istället
Det är inte meningen att du ska få ligga ikvällNej men så trevligt. Som grädde på allt jävla mos så har min kropp bestämt sig för att det just nu var lämpligt att få mens har bara typ var tredje månad så jag ska inte klaga, men just idag?
Skojjante! Tur att vi hann ses igår ändåDet är inte meningen att du ska få ligga ikväll
Vilken Thai är det?Jag väntar på maten på favoritthaien, 50% av de närvarande är personal och deras familjer, alla är askalas, och karaoken drar igång i detta nu.
Tom Yum Ninety Nine i Gävle!Vilken Thai är det?
Ah. Jag hade för mig att du var Uppsalabo?Tom Yum Ninety Nine i Gävle!