För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meen, ska ni ALLA överge buke ikväll?

vissa har fortfarande lite ont i magen och funderar på om jag ska våga äta något!

Dags att sätta sig och förbereda lite i butiken, har tänkt mig ha adventserbjudande på alla julsaker, mellan 6-13 dec, men är ju en del som ska få reapris så bäst att börja redan nu :rofl: Men dom kommer inte börja gälla fören efter midnatt ikväll ;)

Nej men så trevligt. Som grädde på allt jävla mos så har min kropp bestämt sig för att det just nu var lämpligt att få mens :meh: har bara typ var tredje månad så jag ska inte klaga, men just idag? :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka