För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mamma ringde mig vid 17 och frågade om jag levde och om jag inte såg hockey för hon tyckte det var så konstigt att jag inte hade hört av mig, brukar ofta diskutera matchen via fbchatten.

Bajs igen :turd: karln ringde och när han insåg att jag inte skulle prioritera honom över A så la han bara på! Så jävla barnsligt! :yuck: Jag vet att jag inte ska bry mig men blir ändå stött... Aja, åt en massa goda rökta räkor till middag och nu har jag öppnat en flaska vin själv :angel:

Bajs igen :turd: karln ringde och när han insåg att jag inte skulle prioritera honom över A så la han bara på! Så jävla barnsligt! :yuck: Jag vet att jag inte ska bry mig men blir ändå stött... Aja, åt en massa goda rökta räkor till middag och nu har jag öppnat en flaska vin själv :angel:
Herregud, det där låter ju inte som någon förlust direkt...

Meh! Vad tramsigt. Hoppas du får en trevlig kväll ändå!

Sitter och funderar på om jag kan radera ett stycke rakt av bara från rapporten, skrivet av gruppmedlemmen jag helst skulle vilja kicka :angel: Jag har skrivit om stycket själv men tagit bort 75 % av innehållet eftersom jag (och övriga gruppmedlemmar) inte tycker att det är relevant - som det mesta hen skriver...

Rapporten ska in på onsdag så det är liksom inte så mycket tid att spilla. Personen tar typ 3 timmar på sig att skriva en mening och när den är klar har den ingenting med saken att göra :meh:

Nä jag ä int' bitter! :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka