För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår att jag borde äta, men vad? Inte sugen på nåt :meh: Undrar om pizza eller kebab kan ändra det, eller om jag köper i onödan och i så fall slänger.

Blev pannkakor efter dotterns önskemål idag
Just nu blåser det inte men det har stormat rejält.
Hoppas det är över nu.
Nu ska jag dricka kaffe och hålla koll på elden i kaminen

Har förflyttat mig från sängen till datorstolen ;) (Via en hundrastning och hundmatning..)
Nu sitter jag och kollar på Ebay. Istället borde jag skriva en jobbansökan...

Idag har jag haft ett ovanligt ryck av städork, golvet blev till och med torkat efter dammsugningen och badrummet fick sig en snabb omgång. Vet inte vad som flög i mig :confused: Blev en välförtjänt paus efter det, med glöggen och fikat jag egentligen tänkte ta innan städningen, tillsammans med en ny Nora Roberts-bok som jag nu läst ut. borde ta och göra lite käk :wtf:

ebay är farligt :nailbiting:
Jag märker det! Har aldrig köpt något därifrån tidigare, men en vän skulle beställa lite saker och sa att hon kunde hjälpa mig att få hem det jag eventuellt vill ha också. Såå jag beordrades att titta runt lite för att se om jag vill ha något. Tur att jag är kräsen, annars hade jag köpt massor! (Nu blir det mer.. nja... kanske.. eventuellt... jag kanske hittar något bättre...)

Alltså, undra om grannen ovanpå har börjat dansa/träna hemma, andra dagen dom spelar musik och det dunsar och har sig för full :confused::meh:

Jg är så trött att jag knappt orkar stå upp. Väntar på att maten ska bli klar och sen ska jag plocka in hästarna. Vi ska få hårda stormbyar på upp till 21m/s i natt. Blåser redan helt galet här igen,

Sitter i soffan och kollar på history chanel om vikingar. Omgiven av två av tre möjliga katter varav den ena varit ovanligt kelen idag. Mysig kväll! Hoppas regnet avtar lite bara så det inte ger min parabol en omgång igen. .

Ätit lite rödspätta med potatis, och fortsätter med läsningen... Jag har för många olika spår som jag skulle behöva få ner till en för att det inte ska bli väldigt splittrat men det är svårt.

Fått i mig lite mat och kollat på Dessertmästarna. Nu ska jag sy några tygkassar tror jag. Ska ha med en eller två hem till Dalarna över jul tänkte jag, vi brukar alltid spela utslagspoker med paket (den som förlorar åker ut och får då ta ett paket) och tänkte att en tygkasse har alla behov av så en sån ska bli inslagen :D Lite roligare nu när vi barn är större, ni kan vi ju köpa "egna" paket till spelet, tidigare var det ju alltid mamma som köpte alla småpaket :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka