Någon speciell bok du kan rekommendera?Vänder på dygnet genom att läsa först latinska citat och sedan franska för katter.
Nu skall jag krypa till sängs med en bok på tyska, God Natt och Sweet Dreams!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon speciell bok du kan rekommendera?Vänder på dygnet genom att läsa först latinska citat och sedan franska för katter.
Någon speciell bok du kan rekommendera?
Rekar det på imorn eller på lördag!
Pratat med svärmor tre gånger den här morgonen... Hennes demens verkar ha gått till det sämre rätt hastigt, hon ringer och frågar efter svärfar, han har varit död i 13 år nu och det är en sån grej som hon alltid har haft koll på tidigare men inte nu längre. Jag blev ställd och pratade bort det, men jag vet inte hur man ska göra riktigt, om jag säger att han är död så blir hon jätteledsen, säger jag att han ringer sen så ljuger jag... Vad är egentligen bäst?
Nehepp. Ingen lastbil på plats och ingen chaufför som hört av sig. Bara att sitta här och vänta och se om något dyker upp eller inte. Under tiden ska jag fundera vidare på huruvida jag ska lägga energi på den där karln eller inte...
Haha, nä, inte ett dugg faktiskt Det här är en gammal bekantskap (typ ONS i tonåren ) som jag varit vän med på fb i flera år men som nu börjat bli mer aktiv i kontaktsökandet. Och det är trevligt, jag tycker ju såklart om att vara eftertraktad, men det börjar kännas som mer besvär än affär.Chauffören?
Hälsa att vi tänker på henne!Ska strax åka och hämta Hundflickan. Lillmatte ska få nya cellgifter idag
Hoppas lillmatte kryar på sig!Ska strax åka och hämta Hundflickan. Lillmatte ska få nya cellgifter idag
Ska strax åka och hämta Hundflickan. Lillmatte ska få nya cellgifter idag
Kommer inte riktigt ihåg men bor du i Stockholm?Jag har inte heller sett någon snö :/