Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste du ju testa @KethetsKan inte fatta att jag är så trött... måste bli bättre att knapra vitaminer och försöka röra på mig. Nu trots 9 timmar sömn är jag inte utvilad. Får nog köps nya sömntabletter också, kanske kan hjälpa...
Förresten @Kethets jag drömde om ditt julbord inatt bara så du vet, den typ 1 meter stora och tjocka laxen du ska ha, ska inte skäras i skivor innan du ska ha in den i ugnen, bara göra små "märken" i den, typ som när man ska göra brytbröd, och sen ska den i ugnen och efteråt kan du skära i den. Det fick jag veta i min dröm
Du är inte ensamenKan inte fatta att jag är så trött... måste bli bättre att knapra vitaminer och försöka röra på mig. Nu trots 9 timmar sömn är jag inte utvilad. Får nog köps nya sömntabletter också, kanske kan hjälpa...
Åhå, det är en boktitel Måste erkänna att jag först trodde att du menade det bokstavligen och jag reagerade inte ens särskilt hårt, man möter så många speciella människor här på bukeJag har den inte men planerar inköp av "French for Cats" av Henry Beard. Är sugen på "Latin for All Occasions" av samma författare.
Men seriöst vad e det? Något istället för hjärtan utav kött? Eller palmhjärtan?Ok, Matsmart har erbjudande på Veganhjärtan... det låter verkligen inte speciellt veganskt eller lagligt
Tack!@Asko Grattis!!!!!!
Godis typ gelehjärtan som är gjorda så veganer kan äta domMen seriöst vad e det? Något istället för hjärtan utav kött? Eller palmhjärtan?
Tack!
Ska du köra hem idag så Ta Det Extra Lugnt! Tydligen blåsa och nysnö på G .Är uppe för tidigt men längtar hem (och vill komma iväg i tid för det ska vara dyngväder hemma ). Tur att jag burit in ved innan jag åkte iaf
Stämmer fint. Bor i en förort på norra sidan. Har kollat på bilder tagna ungefär vid den här tiden på året, fast från tidigare år, och nog brukar det ha kommit snö vid det här laget...Kommer inte riktigt ihåg men bor du i Stockholm?
Är nyfiken då det har känts som att huvudstaden är den enda som inte fått någon snö