För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Asko
lycklig-f%C3%B6delsedag-katt-31139505.jpg

Kan inte fatta att jag är så trött... måste bli bättre att knapra vitaminer och försöka röra på mig. Nu trots 9 timmar sömn är jag inte utvilad. Får nog köps nya sömntabletter också, kanske kan hjälpa...

Förresten @Kethets jag drömde om ditt julbord inatt :p bara så du vet, den typ 1 meter stora och tjocka laxen du ska ha, ska inte skäras i skivor innan du ska ha in den i ugnen, bara göra små "märken" i den, typ som när man ska göra brytbröd, och sen ska den i ugnen och efteråt kan du skära i den. Det fick jag veta i min dröm :rofl::confused::rofl::p
HAHA! Jag ska komma ihåg det!!
Du har gjort min dag!

Satan vad det blåser.
Hunden är inte glad.
Jag surrade plasttaket på vedboden får hoppas det stannar kvar.
Vinden ligger rätt på såklart. Hela huset skakar

Försöker intyga mig om att jag visst kan läsa till matte B-D utan problem :o jag skolkade mig igenom matte A och fick tillslut läsa upp hela på en termin :angel:

Nu blåser det rejält, storm i byarna. Det är lite otäckt när det knakar i hela huset och taket på uterummet skramlar betänkligt. Har förberett: veden är inne, vatten upptappat både till mig och getterna, telefonerna är laddade och soppan är färdiglagad så jag kan värma på kaminen i händelse av strömavbrott. Det ska ju pågå i flera dagar :mad:

Blåser ganska mycket här nu, försökte fodra lunch till hästarna nyss...och nu gick strömmen! Fan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
279
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka