För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska vägra stressa i jul, min målbild är att jag ligger och degar i soffan i vårt nya hus och även skriver lite på en hemtenta.
Det var innan vi insåg att nästa tenta är i vecka 2 typ som jag fick denna målbild så den ska omformulera till en massa plugg och självklart inte se sambon något då han bara är ledig 24-25

Någon som skall gör något kul i helgen?
'
Typ... titta på idol hos morsan imorgon och äta glass :angel:
Annars kommer jag mest sitta hemma och önska att jag kunde ha någon i närheten att umgås lite kravlöst och trevligt med. Ingen aning om vad jag vill hitta på dock... Har en vän som jag skulle åka till imorgon efter jobbet, men med tanke på regn osv känner jag mig inte alls pepp nu...

Äter B&J, surfar och njuter av min kväll. Lilla bruna springer så fint just nu och verkar trivas bra med stall och hagkompisar. Det värmer mattehjärtat.
Är ledig fred-söndag :bump:. Gött! Ska handla de sista julklapparna i morgon och städa huset. På lördag ska vi ut och äta med bästa vännerna. Känns som en lagom plan för då finns det mycke tid till stall utan stress.

Någon som skall gör något kul i helgen?
Yngsta sonen har födelsedagskalas på lördag så då blir det huset fullt av folk här.
Söndag är det inget planerat ännu.

Jag borde sova men funderar på att äta något först, vill inte alls åka någonstans i morgon.
Vill bara sitta hemma, inomhus och gömma mig för vädret. Ska regna och blåsa som bara den här, var visst klass 2 varning här nu.

Sitter och lyssnar på sambon som spelar gitarr, borde egentligen leta fram pennor tills morgondagen och sen sova, men soffan är så bekväm:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
279
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka