För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bredbandsbolaget är dumma när jag ska logga in. Hade glömt mitt lösenord så i förrgår valde jag att skapa nytt lösenord. Det skulle ta 15 minuter för att bytet skulle genomföras så nu skulle jag logga in. Men inte det inte. Den säger bara att lösenordet är fel :mad:

Känner mig fet efter två dagar av total hetsätning. Tryckte just i mig en alladdinask. Försöker visualisera Nicole Kidman men det går åt helvete... Diet-fail-kaozzz

Men Aladdin är ju inte ens gott! :yuck:

Tacka vet jag NK-Mint och deras saffranspraliner som bara finns till jul (och som jag inte ätit på flera år eftersom jag inte varit till Sthlm innan jul de senaste åren :cry:).

Deppar lite över att vara singel, över att mitt liv suger och att ännu ett nyår kommer spenderas i ensamhet med katten. Inget emot att spendera kvällen med min söta katt såklart, men ett trevligt mänskligt sällskap också hade ju inte gjort något.

Har ätit och nu tar jag en carlsberg igen :)

I morgon är det klass två varning här för stormen som ska komma. Hoppas hönshuset står kvar :nailbiting:

Försöker intala mig att det inte är hela världen med omtenta för att dämpa ångesten inför morgondagens tenta. Går si sådär..

Varit och shoppat massor av julklappar idag i alla fall, alltid något positivt:D

Stör mig på tvn som hackar stup i ett. Trodde det skulle bli bra med fiber:grin:
Stör mig även på Nelly. Hur jäkla sega är dom egentligen:down:

Jag har just dammsugit och försökt julpynta lite i huset. Jag hade tänkt göra lite mer. Men jag orkar faktiskt inte. Så nu ska jag kolla någon ny serie jag blev tipsad om, på Netflix, i väntan på att sambon kommer hem från en veckas borta-jobb.

Jag har sovit ett tag då jag somnade med sonen. Nu eldar jag och surar över att min laktos är trasiga, dem vägrar acceptera laddning

Deppar lite över att vara singel, över att mitt liv suger och att ännu ett nyår kommer spenderas i ensamhet med katten. Inget emot att spendera kvällen med min söta katt såklart, men ett trevligt mänskligt sällskap också hade ju inte gjort något.
Tillbringar julen i soffan framför filmer med djuren jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
609
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 800
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka