För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens läkarbesök gav mig inget annat än ett hål i plånboken.... Ät Ipren+ Alvedon och röntga axeln.

Sagt och gjort ( nä jag fungerar inte på dom två fjuttmedicinerna så jag intar värre medikament än det ) men axeln är röntgad nu och svaret kommer på måndag.

Ont så in i helvete har jag ändå...

Känner mig nere:( då ont efter tandborttagnigen och så trött , orkar ingenting, ska köpa d-vitamin alla fall

Ja ät massor av D-vitaminer!!!

Sonen hade btw ett värde på 36 på D-vitaminer och jag och läkaren diskuterade det rätt rejält. Han ansåg att över 20 var ett bra värde, jag anser att det ska ligga mellan 75-150 :angel:

Jag är mer påläst än vad läkaren är så nu blir det rejäla doser D-vitaminer sonen ska få inmundiga!

:banghead: Du skulle ha friterat ägget och ätit efterrätt!
:D
Dumma mej :banghead:

Inte stod man så länge på den lunchen inte... redan kl 16 var jag hungrig så jag började med middagen, hade färdiggjord (av mig) köttfärssås i frysen så den åkte fram - sen ris till mig och BARNETs kompis och spagetti till BARNET :p
NU är vi mätta och belåtna igen :)

Det har varit en turbulent dag, två blixtinkallade jobbintervjuer som gav mig ett visstidsjobb direkt. Dom ville att jag skulle börja imorgon :nailbiting:. Men vi kom överens om måndag... :D.

Trött idag. Nöjd med att ha köpt lite julklappar och en ny hjälm.

Imorgon ska jag på jobbigt möte så det känns nervöst. Men jag har varit igenom värre och jag kan inte undvika det ändå. Får tänka på att efter 12 imorgon är det över och det är en pyttebit av mitt liv :)

Pratat med svärmor tre gånger den här morgonen... Hennes demens verkar ha gått till det sämre rätt hastigt, hon ringer och frågar efter svärfar, han har varit död i 13 år nu och det är en sån grej som hon alltid har haft koll på tidigare men inte nu längre. :( Jag blev ställd och pratade bort det, men jag vet inte hur man ska göra riktigt, om jag säger att han är död så blir hon jätteledsen, säger jag att han ringer sen så ljuger jag... Vad är egentligen bäst? :crazy:

Ljug. Ingen tjanar pa att hon blir ledsen, jag skulle latt saga att han ringer sedan ... eller vad jag skulle behova saga for att gora hennes sista dagar sa latta som mojligt.

Dagens läkarbesök gav mig inget annat än ett hål i plånboken.... Ät Ipren+ Alvedon och röntga axeln.

Sagt och gjort ( nä jag fungerar inte på dom två fjuttmedicinerna så jag intar värre medikament än det ) men axeln är röntgad nu och svaret kommer på måndag.

Ont så in i helvete har jag ändå...
Tråkigt :(

Funderar också på om det är dags för att gå till läkaren och misstänker att jag kommer få något liknade svar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
608
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 795
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Misstänkt rävskabb
  • Kräkningar