Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner så här jag: varför göra dem ledsna i onödan.Ja det är nog ungefär så jag gör, eller leder in på annat, hennes blommor är alltid ett säkert kort eftersom hon ser dem när hon pratar telefon och har alltid älskat blommor. Det är nog mest min egen känsla att jag undviker att svara på raka frågor, jag tycker rätt illa om det men för hennes skull är det nog bäst.
Väldigt orättvist! Här i Malmö regnar det
Nu längtar jag norrut! tur det bara är ett par veckor tills vi tar tåget till Östersund.
Känns det bättre om jag berättar att det var skitväder igår med blåst och snöflister? Jag skulle egentligen varit ute i skogen då men min leverans kom en dag tidigare så jag fick skjuta på att ut i skogen tills idag
Du skulle ha friterat ägget och ätit efterrätt!Kokt ägg och Cola är väl en nyttig lunch...
Har precis läst något av det roligaste nånsin! Man ska INTE berätta för barnen hur bebisen kommer in i mammas mage när de frågar. Man ska säga att man fick bebisen av sjukhuset eller att en snäll fågel kom och gav den till oss
I gruppen Mammisar på fb, angående att det pratas om vuxenskönt i julkalendern Nej barn är ju barn, och ska inte behöva veta vad snoppen och snippan används till förrän de är typ över 10Var läste du det? Och vad i hela världen skulle det vara för nytta med det?
Jobbigt när barnen får höra hur det är från andra barn på dagis eller skolan..Har precis läst något av det roligaste nånsin! Man ska INTE berätta för barnen hur bebisen kommer in i mammas mage när de frågar. Man ska säga att man fick bebisen av sjukhuset eller att en snäll fågel kom och gav den till oss
Mammisar? Allvarligt?I gruppen Mammisar på fb, angående att det pratas om vuxenskönt i julkalendern Nej barn är ju barn, och ska inte behöva veta vad snoppen och snippan används till förrän de är typ över 10
Nu längtar jag norrut! tur det bara är ett par veckor tills vi tar tåget till Östersund.
Utsikten här är inte dum den heller
Mammisar? Allvarligt?