För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyllde precis i en enkät till en studie om sambandet mellan personer som genomgått ett trauma och PTSD. Och jag tror att min självkänsla har dalat rejält sen förra enkäten... :down:

Ja det är nog ungefär så jag gör, eller leder in på annat, hennes blommor är alltid ett säkert kort eftersom hon ser dem när hon pratar telefon och har alltid älskat blommor. ;) Det är nog mest min egen känsla att jag undviker att svara på raka frågor, jag tycker rätt illa om det men för hennes skull är det nog bäst.
Känner så här jag: varför göra dem ledsna i onödan.
De kommer ju ändå glömma bort det igen och så får man göra samma sak om och om igen. Så distrahera är bra.

För er @Flixon och @LadyCovergirl:

12276749_1175975392431306_2128865523_n.jpg

:p

Det var helt underbart att knata omkring i skogen idag :love:

Har inte sett en enda snöflinga iår - medan resten av hela Sverige verkar ha fått göra det (även om det smälte snabbt) :cautious:

Har precis läst något av det roligaste nånsin! Man ska INTE berätta för barnen hur bebisen kommer in i mammas mage när de frågar. Man ska säga att man fick bebisen av sjukhuset eller att en snäll fågel kom och gav den till oss :rofl::rofl::confused::confused::rofl::rofl:

Har precis läst något av det roligaste nånsin! Man ska INTE berätta för barnen hur bebisen kommer in i mammas mage när de frågar. Man ska säga att man fick bebisen av sjukhuset eller att en snäll fågel kom och gav den till oss :rofl::rofl::confused::confused::rofl::rofl:

Var läste du det? Och vad i hela världen skulle det vara för nytta med det? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 121
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
607
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 791
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
175
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka