För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck! Har fått ut bilannonsen och genast folk som hör av sig.
Person 1 säger att han ska ha bilen och vill lägga handpenning, men telefonnumret han skickade mig går han inte att nå på.
Person 2 pratar jag med i telefon och han frågar om massor av saker som redan står i annonsen.
Person 3 säger att han vill ha bilen, men att den är för dyr. (Fan, om den nu är för dyr när den kostar nästan ingenting, köp en annan då)
Sälja vill lite inte kul, kan inte komma med något upplyftande tyvärr :p

Tycker @Snurrfian också platsar i en glöggträff i Dalarna :D
Det säger du bara för att du vill ha skjuts! :p Men jag vet inte om jag hinner nu före jul tyvärr... Annars hittar jag numera till @athena_arabians !

Jag känner mig sjukt nöjd nu när jag äntligen har fått besked om hemtentan, ett VG blev det! :D Jag tyckte ju att jag kunde inte ha skrivit något mer än det jag skrev, men nojjig blir man ändå. Men det var skönt att få besked! Nu sitter jag med nästa examinations uppgift, jämför olika historieböckers åsikter... :cautious:

Yep, den ligger på blocket! Rubriken är "Snäll Nissan Micra" ;) Säljs i Sthlm.
Hittade och hade jaginte lagt pengarna på en resa hade jag slagit till! Ska ha möte med chefen om två veckor, blir jag anställd då, och den fortfarande finns kvar, så är jag seriöst intresserad! Kör två mil om dagen och är less på stor kombi. Har kört V70/CRV i 7 år nu...

Ska vi prata långskånk? Min håller på att växa ur stl 116... :cautious:
Hehe hon får kanske skippa ponnystadiet och gå direkt på storhäst :D
Hon kanske är lika lång som jag när hon Är typ 8 år! :eek: Jag vet att ett flertal i dotterns klass var längre än mig innan de började mellanstadiet. Och hade större fötter än mig i typ 1an :meh:

@JeayL Du får också följa på buketräff/glöggmingel :D (om vi kan få till nått)
Men de är ju typ 70 mil (tror jag) till dalarna, fast å andra sidan mitt ex körde från Skellefteå till Falun mitt i natten för han skulle jobba där och ville fira Skellefteå AIK's SM-guld, vi åkte från Arenan typ vid 1 på natten! :nailbiting:

Klart att fallhöjden blir lite större men det är en go känsla där uppe
Jag brukar tänka att man borde hinna göra en volt i luften och landa med fötterna neråt ;) senast jag ramlade av en häst var den 170+ och då landade jag iallafall sittande :angel:

Nu på aktuellt säger de att det varit skottlossning på ett socialkontor utanför LA. Minst 12 döda. Motiv okänt.
Kanske nån som är sur på socialen? Känns tryggare iallafall än terrorister!

Person 3 säger att han vill ha bilen, men att den är för dyr. (Fan, om den nu är för dyr när den kostar nästan ingenting, köp en annan då)
ex:et hade ute sin gamla bil på annons, tror den låg ute för 8000, fick ett mail med "köper den för 1000, hämtar den idag" han sa nej :angel:

Kollade annonsen och tja jag vet ju inte vad en micra brukar kosta men jag tycker inte alls den såg överprisat ut iallafall!

Hehe hon får kanske skippa ponnystadiet och gå direkt på storhäst :D
Hon kanske är lika lång som jag när hon Är typ 8 år! :eek: Jag vet att ett flertal i dotterns klass var längre än mig innan de började mellanstadiet. Och hade större fötter än mig i typ 1an :meh:
Hon tycker inte att de små ponnysarna på ridskolan är nå roliga längre ;)

Gula hästar överlag är min grej :p
Men en gul connemara känns som en lämplig barnponny

De bästa!

Dottern med 5-årshingsten:
12247099_10154294171631102_6041420666189441575_n.jpg

Dottern med 23-åriga stoet:
11800166_10154025227976102_8411635749082234245_n.jpg

Och nej, jag får inte hålla i ponnyn för hon kan minsann både leda och rida själv. Sådetså! (Och det kan hon faktiskt också. Hon styr så fint så över små hinderbanor och är tuff när ponnyn försöker stanna och äta gräs eller så :angel: )

De bästa!

Dottern med 5-årshingsten:
12247099_10154294171631102_6041420666189441575_n.jpg

Dottern med 23-åriga stoet:
11800166_10154025227976102_8411635749082234245_n.jpg

Och nej, jag får inte hålla i ponnyn för hon kan minsann både leda och rida själv. Sådetså! (Och det kan hon faktiskt också. Hon styr så fint så över små hinderbanor och är tuff när ponnyn försöker stanna och äta gräs eller så :angel: )
:love::love::love::love:

Hur kommer det sig att du har kvar honom som hingst?

Jag håller tummarna för att hon hann få några gula föl då :p

Men ser bra ut med gula på bruksprov fronten i år, bara att hålla tummarna för alla tre.
Det var tyvärr en han :D

Jag har sett att det är mycket gult på g! Gillar det skarpt! Man kanske får ta och skaffa sig ett sto så småningom :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 114
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
607
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 768
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
169
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka