För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Enda gången jag har haft problem med höjden på en häst är en som var 188
Att sätts på täcket på den var ingen höjdare
Funkade inte att slänga upp det heller

Världen är galen! Flyktingkatastrof av megaformat. Europa kan inte enas om någon vettig lösning. Terrordåd som skrämmer skiten ur folk. Nu på aktuellt säger de att det varit skottlossning på ett socialkontor utanför LA. Minst 12 döda. Motiv okänt. Jag känner mig bedrövad. Kanske extra berörd av skottlossningen då jag är socialarbetare.

Suck! Har fått ut bilannonsen och genast folk som hör av sig.
Person 1 säger att han ska ha bilen och vill lägga handpenning, men telefonnumret han skickade mig går han inte att nå på.
Person 2 pratar jag med i telefon och han frågar om massor av saker som redan står i annonsen.
Person 3 säger att han vill ha bilen, men att den är för dyr. (Fan, om den nu är för dyr när den kostar nästan ingenting, köp en annan då)

Suck! Har fått ut bilannonsen och genast folk som hör av sig.
Person 1 säger att han ska ha bilen och vill lägga handpenning, men telefonnumret han skickade mig går han inte att nå på.
Person 2 pratar jag med i telefon och han frågar om massor av saker som redan står i annonsen.
Person 3 säger att han vill ha bilen, men att den är för dyr. (Fan, om den nu är för dyr när den kostar nästan ingenting, köp en annan då)
Synd att jag inte har anställning än, hade gärna köpt en micra! Ligger den på blocket?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 114
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
607
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 768
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
169
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka