Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kommer det sig att du har kvar honom som hingst?
Okej, om inte annat så gör det ju inget om han är snäll. Du får väl en fin tävlingsponny åt dottern i alla fallJag har fortfarande en liten förhoppning att han ska bli godkänd. Tror det inte egentligen men jag ska ge det ett försök till. Hoppa kan han (9-8 på 3-årstest) men han är lite för liten och hans skritt och trav är inte super-duper-bra.
Okej, om inte annat så gör det ju inget om han är snäll. Du får väl en fin tävlingsponny åt dottern i alla fall
Måste ha ett jobb bara. Och nånstans att göra av hästenSåklart du ska! Vi ska ju rida tills vi är 90 och dör på hästen så jag tror vi hinner med några stycken gula
Najje!Nu ska jag gå och sova. Kan ni försöka vara lite återhållsamma med inlägg?
Meh!Najje!
Det hinner vi lösa innan 50!Måste ha ett jobb bara. Och nånstans att göra av hästen
Okej, ja om du är för lång är det onödigt att spara. Jag tog för givet att du kunde rida honom.Går han inte igenom som hingst så kommer han säljas. Jag är för lång för att själv rida honom och att spara honom tills dottern eventuellt ska tävla honom känns lite onödigt
Jag hoppas att jobbdelen är löst innan årets slut. Den här månaden vet jag att chefen kunnat fakturera minst 30000:- tack vare mitt jobb, så han borde nog vilja anställa mig snartDet hinner vi lösa innan 50!
Haha usch! Känner mig ganska glad över att jag har morgondagen på mig att plugga också, även om jag inte tror det räcker..@LittleJohn Själv har jag tentan imorgon. Jippi!
Vad kul! Låt oss hålla tummarna för det! Jag har 2,5 år kvar till anställning och då ska jag bara jobba ett år innan det är dags för nästa utbildning. Men då får jag jobba sedan med det jag tycker är roligt och dessutom ger utbildningen fler än en inriktning, finns typ 4 varav tre jag gärna vill jobba med och kan tänka mig den fjärde medJag hoppas att jobbdelen är löst innan årets slut. Den här månaden vet jag att chefen kunnat fakturera minst 30000:- tack vare mitt jobb, så han borde nog vilja anställa mig snart
Vad ska du bli när du blir stor?Vad kul! Låt oss hålla tummarna för det! Jag har 2,5 år kvar till anställning och då ska jag bara jobba ett år innan det är dags för nästa utbildning. Men då får jag jobba sedan med det jag tycker är roligt och dessutom ger utbildningen fler än en inriktning, finns typ 4 varav tre jag gärna vill jobba med och kan tänka mig den fjärde med
Okej, om inte annat så gör det ju inget om han är snäll. Du får väl en fin tävlingsponny åt dottern i alla fall
Exakt, svåraste är väl att få stallplats.Jag tänker att så länge hästen funkar, mår bra och står på ett bra stall (där den inte hanteras av kreti och pleti typ 12 åriga ridskoleungar som vill stila) är det ju inga konstigheter.
Hade själv en enormt snäll hingst (maffig herre på 170) och han var snäll som ett lamm. Hade aldrig några som helst problem med honom. Någonsin.
Mitt sto däremot. Fml. Kaoz asså
Distriktssköterska! Vill arbeta på BVC eller skola. Fast på vårdcentral eller ute bland de gamla fungerar bra medVad ska du bli när du blir stor?