För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love::love::love::love:

Hur kommer det sig att du har kvar honom som hingst?

Jag har fortfarande en liten förhoppning att han ska bli godkänd. Tror det inte egentligen men jag ska ge det ett försök till. Hoppa kan han (9-8 på 3-årstest) men han är lite för liten och hans skritt och trav är inte super-duper-bra.

Jag har fortfarande en liten förhoppning att han ska bli godkänd. Tror det inte egentligen men jag ska ge det ett försök till. Hoppa kan han (9-8 på 3-årstest) men han är lite för liten och hans skritt och trav är inte super-duper-bra.
Okej, om inte annat så gör det ju inget om han är snäll. Du får väl en fin tävlingsponny åt dottern i alla fall ;)

Okej, om inte annat så gör det ju inget om han är snäll. Du får väl en fin tävlingsponny åt dottern i alla fall ;)

Går han inte igenom som hingst så kommer han säljas. Jag är för lång för att själv rida honom och att spara honom tills dottern eventuellt ska tävla honom känns lite onödigt :crazy:

Går han inte igenom som hingst så kommer han säljas. Jag är för lång för att själv rida honom och att spara honom tills dottern eventuellt ska tävla honom känns lite onödigt :crazy:
Okej, ja om du är för lång är det onödigt att spara. Jag tog för givet att du kunde rida honom.
(Du får köpa ett nytt sto till tjejen sen ;))

Jag hoppas att jobbdelen är löst innan årets slut. Den här månaden vet jag att chefen kunnat fakturera minst 30000:- tack vare mitt jobb, så han borde nog vilja anställa mig snart :)
Vad kul! Låt oss hålla tummarna för det! Jag har 2,5 år kvar till anställning och då ska jag bara jobba ett år innan det är dags för nästa utbildning. Men då får jag jobba sedan med det jag tycker är roligt och dessutom ger utbildningen fler än en inriktning, finns typ 4 varav tre jag gärna vill jobba med och kan tänka mig den fjärde med :)

Vad kul! Låt oss hålla tummarna för det! Jag har 2,5 år kvar till anställning och då ska jag bara jobba ett år innan det är dags för nästa utbildning. Men då får jag jobba sedan med det jag tycker är roligt och dessutom ger utbildningen fler än en inriktning, finns typ 4 varav tre jag gärna vill jobba med och kan tänka mig den fjärde med :)
Vad ska du bli när du blir stor? :D

Suttit och pluggat näst intill konstant sen klockan 13.. så nu ger jag upp! Risk min hjärna strejkar annars.
Ska ju trots allt sitta hela dagen imorgon också:arghh:

Jag tänker att så länge hästen funkar, mår bra och står på ett bra stall (där den inte hanteras av kreti och pleti typ 12 åriga ridskoleungar som vill stila) är det ju inga konstigheter.
Hade själv en enormt snäll hingst (maffig herre på 170) och han var snäll som ett lamm. Hade aldrig några som helst problem med honom. Någonsin.
Mitt sto däremot. Fml. Kaoz asså :banghead:

Jag tänker att så länge hästen funkar, mår bra och står på ett bra stall (där den inte hanteras av kreti och pleti typ 12 åriga ridskoleungar som vill stila) är det ju inga konstigheter.
Hade själv en enormt snäll hingst (maffig herre på 170) och han var snäll som ett lamm. Hade aldrig några som helst problem med honom. Någonsin.
Mitt sto däremot. Fml. Kaoz asså :banghead:
Exakt, svåraste är väl att få stallplats.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 118
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
607
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 768
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
171
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka