För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så luddigt, vissa säger att man inte ska rida med sätet, vissa med benen osv. Det är så man blir lätt snurrig ibland, vet inte ens hur jag själv rider så här rakt upp å ner.... :S

Blir lite svårt att rida med benen på en häst som är 136 cm och fötterna hänger nedanför magen :p

Visst jag rider med överskänkeln och sätet om jag ska vara helt ärlig, det finns lika många sätt att rida som att öh koka julskinka på :D

Jag får återkomma om det fungerar. Det kan vara så att jag får ha :heart hos mig några dagar innan jul (jag blir hemma över jul). Det han inte vet just nu är om han slutar sitt skift som vanligt på torsdagen (dvs den 17:e) eller om han får som han vill och jobbar några dagar till.

Jag åker bort över julen men det gör inget om det blir precis innan jul för då har jag bil :angel: Vi åker dagen efter att sonen slutat skolan, när nu det är....

Tror inte att det är längre från Karlskoga än från Västerås till Falun va? Eller var du nu håller till :idea:

Blir lite svårt att rida med benen på en häst som är 136 cm och fötterna hänger nedanför magen :p

Visst jag rider med överskänkeln och sätet om jag ska vara helt ärlig, det finns lika många sätt att rida som att öh koka julskinka på :D
Jag har för mig min senaste tränare pratade om låren (vilket i teorin är en del av benet så :p ) nu var det ett tag sen jag red för tränare så tänker inte så mycket längre på hur jag rider direkt.

Jag åker bort över julen men det gör inget om det blir precis innan jul för då har jag bil :angel: Vi åker dagen efter att sonen slutat skolan, när nu det är....

Tror inte att det är längre från Karlskoga än från Västerås till Falun va? Eller var du nu håller till :idea:

Sväsjö uta fö Falun :D eller Svärdsjö om man inte är dialektal :p

Jag dör lite :rofl:

Bilföretaget har skickat in sitt svar nu till arn efter tredje påtryckningen från dom där dom hänvisar till att dom gjort ett misstag när dom skrev att jag skulle ha garanti på bilen så nu gäller inte den eftersom månaden redan har gått och dom behöver då varken laga den eller reklamera den. :laugh:

Arn bad mig svara och jag hänvisade lite snyggt till konsumentköplagen och påpekade att vi har ett skriftligt köpeavtal på garantin och att man inte kan "komma på" i efterhand att det inte ska gälla :D

Alltså det här gjorde min dag :laugh:
Redan dom gamla romarna visste att ingångna avtal skall gälla Pacta sunt servanda!

Här är en till som är kort i rocken, 1.64 men jag har alltid gillat storhästarna så förstår din dotter @angelwings. Klart att fallhöjden blir lite större men det är en go känsla där uppe :D Min lilla bruna är nog ca 1.74 men känns inte speciellt stor att rida. Snäll är han också och samarbetar alltid med att stoppa in huvudet i grimman/tränset. :up:

Här är en till som är kort i rocken, 1.64 men jag har alltid gillat storhästarna så förstår din dotter @angelwings. Klart att fallhöjden blir lite större men det är en go känsla där uppe :D Min lilla bruna är nog ca 1.74 men känns inte speciellt stor att rida. Snäll är han också och samarbetar alltid med att stoppa in huvudet i grimman/tränset. :up:
Skönt med en sån häst. :) Den här var inte alls lika förtjust i tanken på att hjälpa till med tränsningen. :p Men på kom det ju till sist i alla fall och det är det viktiga. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 112
Senast: Migo
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 763
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
165
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30