H
Hemlisen
Sv: För alla "nygravida"!
Hujja, får hoppas att det vänder snabbt!
Hujja, får hoppas att det vänder snabbt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då ska vi på UL samma dag
KL
Sådärja, nu har jag skapat en ny användare så jag kan vara hemlig - då vågar jag också berätta att jag är gravid Kul att det finns fler här!
Sambon vill inte så jag har sagt att han får gå ut när/om BM berättar, jag själv är alldeles för nyfiken för att inte veta
Det är egentligen helt sjukt att vissa bm gladeligen berättar och andra definitivt inte gör det. Vill man ta reda på kön så går det ju ändå, bara det att det kostar. Blir så irriterad över att jag inte kommer att få veta imorgon, bara för att det fanns en mamma som gjorde abort för andra eller tredje gången pga att det var ännu en tjej i magen...var på ultraljud i går
allt såg bra ut, bm tror att det är en till liten flicka som ligger där inne och sprattlar, bf blev flyttat till den 10/4.
Blir så irriterad över att jag inte kommer att få veta imorgon, bara för att det fanns en mamma som gjorde abort för andra eller tredje gången pga att det var ännu en tjej i magen...
(Kommer definitivt vilja veta kön om det syns på UL. Det är lika mycket överraskning då som när ungen tittar ut, bara mycket mer praktiskt. Så resonerar jag!)
Jo, det är tyvärr sant. Stod rätt mycket om det i lokaltidningen.Men va?? Det låter ju helt galet!