Sv: FJÄRDE vinthundstråden!
Va? Får man släppa hundar på er golfbana?
Jag hade älskat något sådant! Här finns det visserligen en golfbana, men den är precis bredvid en stor väg (inget staket) och jag har alltid varit övertygad om att sådana ställen var absolut hundförbjudna. Skulle aldrig våga mig till någon golfbana om någon såg mig
Och vet ni, nu ska jag dansa segerdans!
Jag har ju börjat träna, och går till gymmet varannan dag. Under den tiden är jag borta ungefär en timme och nu har jag även börjat gå iväg ett tag de dagar jag inte tränar, bara för att ensamhetsträna Waha. Ibland pantar jag burkar, ibland slänger jag återvinningsskräp, ibland går jag bara runt i centrum och fönstershoppar.
I vilket fall som helst: Wahidah har senaste tiden, sen jag skrev senast här att det gick bra att lämna henne, fortsatt sköta sig utmärkt när jag lämnar henne! Är hon bara hyfsat lugn när jag går så är hon helt lugn när jag kommer hem igen! Och det helt utan att ha tuggat på något, utan att ha skällt eller hittat på andra dumheter
Dessutom är hon helt lugn när jag kommer hem igen, tittar knappt på mig när jag kommer och jag kan utan problem komma hem, duscha, äta lite osv utan att gå in till henne och säga hej. Tror att jag egentligen kan lämna henne 1½-2 timmar utan problem, så jag ska testa nästa gång jag går till gymmet och se om det går