Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heyyy! Rostrött kök FTW!Sett till kläder och smink är det kalla toner som gäller pga allt som ens hintar lite om något varmt ser knallorange ut på mig.
Inredning så är det väl grönt, brunt, gult och turkos som det finns mest av hemma. Fick ofrivilligt en gråblå ålderdomhemstapet i vardagsrummet för jag skrev en siffra fel vid beställningen. Så just nu är det väldigt mycket den färgen. Har precis målat en vägg i köket i en mörkt roströd färg som jag dock har svårt att matcha med resten . Men svart och grått kanske funkar om jag mixar med en massa gröna växter.
Om jag ska välja EN färg är det nog en varm, senapsgul färg. Om jag får välja en till blir det bladgrönt. Jag är också löjligt förtjust i bladmönster och älskar modet som var med monsterablad överallt.
Rosa och pastell kan vara fint på andra men har aldrig passat mig.
Färgen är underbar men jag har röda köksstolar (pinnstolar ) och ekbord så det skär sig lite. Ska försöka fixa en bild för jag behöver smakråd!Heyyy! Rostrött kök FTW!