På keramik älskar jag brunt, brungult och cremevitt.
Denna till exempel:
Denna till exempel:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du stoppat upp dina katter...? Svansen liknar ekorre, men huvudena ser lite kattlika ut. Undrar bara.Gult och grönt skulle jag nog säga, även brunt pp kläder.
Hemma blandar jag hejvilt med färger, men har en (hel) del gult som accentfärg!
Skiter i vad som är säsongsbetonat
Visa bifogad fil 115321
Har du stoppat upp dina katter...? Svansen liknar ekorre, men huvudena ser lite kattlika ut. Undrar bara.
I övrigt - underbart med gult!!! Lite saffransgult, (inte svavelgult som hjärtat här....).
Jag har ingen favoritfärg. För mig handlar det om nyanser/toner av alla färger. Och kombinationer av färger. Jag ställde upp det här som exempel på vad jag tycker om.
Samma på kläder men mycket svart.
Jag hade nog hållit med ditt barnMåste berätta en färganekdot. Vi fikar på det trendiga stället Grafitgrå. Kombinerad inredningsbutik och café. Mycket betong, ull, stål osv. Grått, som namnet antyder.
Äldsta barnet tittar sig omkring och säger rakt ut: Ja lite färg hade ju piggat upp.
Hej färgkompis! Båda dina färgkartor är exakt sånt jag gillar. Rosa, lila, petrol... Love it!Men sen allt åt petrol/smaragdgrönt/turkost/osv är nog absoluta favoriten. Gärna även hör åt det lite mörkare hållet men gillar typ salviagrönt osv också.
Visa bifogad fil 115323