Cocos
Trådstartare
Det låter mycket förnuftigt.
En mig närstående person i en liknande sitaution gav resten av familjen klar besked "Alla vet att Ys pappa är en skitstövel i sitt förhållande till Y men ingen har lov att säga eller visa det. När han frågar är det bara JAG och ingen annan som skall tala om det."
För att göra en lång historia kort, när Ys pappa slutligen bestämde sig för att han ville ha kontakt så sa Y nej. Han sa att jag är 10 år och du har inte hört av dig en enda gång, du kan bara fortsätta med det. Hej då!
Är liknande här, dock är dottern så liten att hon inte förstår men jag vill inte att det blir en "vana" att tala illa om kk.
Han är ju fakto hennes far och oavsett hur han beter sig nu är han välkommen att lära känna sin dotter när han vill, om hon vill såklart.
Han har ju aldrig sagt ett ont ord om just henne utan det är mig han är mindre trevlig mot
Kom på att han indirekt önskade livet ur henne.. Men det va när jag gjorde KUB och han sa "jag hoppas det är nått fel på barnet så du gör abort"
Det är första och förhoppningsvis sista gången det brann på riktigt för mig.
Han bad om ursäkt och sa att han är desperat och inte tänkte på hur han uttryckte sig.
Idag är det den 1:a augusti.. Månaden med stort M! Tänk om min dotter får träffa sin farmor snart