Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske farmor kan lära känna henne och sedan kan de träffas i farmors närvaro i början?
Men ett steg i taget!
Vad roligt att samtalet gick bra!!
Hoppas mötet i augusti också går bra
Har också följt tråden i tystnad, och är inte särskilt aktiv överhuvudtaget här på buke, men har loggat in lite nu och då för att se hur det gått för dig!
Så modigt gjort av dig! Väntar med spänning på fortsättningen!
Jag är också en av alla som följt detta. Och jag tycker bara att du är så himla bra.
Hallååååå! Hallå? Halllllllllåååååå?
Är det slut på denna spännande Serie nu?! Visst måste det väl komma en säsong till så vi får följa uppföljning?! Det här har ju varit och är otroligt spännande.
Uppriktig ursäkt TS att jag använt din tråd som en levande novell de senaste månaderna men jag kan inte rå för det, spänningen har varit olidlig!
Jag önskar dig och dottern all lycka till i framtiden och återigen så hoppas jag att vi för en uppdatering till hösten!
Jag har också följt din tråd i tysthet och tycker du har handterat din komplicerade situation på ett berömvärt sätt, all heder till dig!
Hoppas farmor och du blir vänner och att din dotter får ett godt förhållande till den sidan av familjen vare sig pappan vill eller inte. It's his loss!
Önskar er båda en härlig och avslappnande sommar.
Här är en till som inte kan hålla tysta längre!
Bra jobbat att du tog tag i att ringa farmodern Tycker det är så häftigt att en ibland bara kan känna att NU är det dags att jag gör det här, och sen få en sån reaktion tillbaka
Tycker du verkar bara en väldigt smart, empatisk och sansad person, och hoppas allt löser sig på bästa sätt för dig oc dottern
(Jisses vad jag hade velat vara en fluga på väggen när farmodern får tag på kk:n, jag får känslan att han kommer få det satans hett om öronen.)
Jag är också imponerad av hur du hanterat hela den här situationen!
(Jisses vad jag hade velat vara en fluga på väggen när farmodern får tag på kk:n, jag får känslan att han kommer få det satans hett om öronen.)
Det ser jag fram emot. Hoppas att du inte tar åt dig av dumheter han kommer med.Tack!
Jag skulle lätt offra en tå för att få höra det samtalet
Känns nästan orättvist att jag inte får va med vid tanke på allt som hänt
Oavsett så kär det bli en uppdatering här när farmor pratat med kk.. Han lär nämligen ringa mig och vara väldigt äldigtväldigt arg
Det ser jag fram emot. Hoppas att du inte tar åt dig av dumheter han kommer med.
Han lär nämligen ringa mig och vara väldigt äldigtväldigt arg
Eller också väldigt spak. Han har ju försökt styra rätt hårt att du inte ska ta kontakt med farmor...o att farmor inte ska ta kontakt med dig. Nu har ju båda hans planer havererat totalt. O den som absolut inte fick veta om sitt barnbarn...vet om det. O...mamma/farmor råkar ha en egen vilja. Nästan så jag undrar om han är rädd för sin mamma? För att han vet den kraft hon besitter? En tanke som slog mig bara.
Jag har läst tråden från start men inte kommenterat något, då det är så många med samma tycke som jag. Jag är sjukt imponerad över ditt engagemang och jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer lösa sig och att ditt barn och farmodern får en fantastisk relation!
Keep up the good work!
Satt och funderade idag och kom att tänka på den här tråden. Hur går allt?
På det du berättar låter det inte som att hon kommer strunta i din dotter, snarare tvärt om
I vart fall ge det ett första försök, hon har säkert pratat med honom. Men förhoppningsvis för att få honom på bättre tankar =)
Jag har aldrig talat (dock skrivit) illa om honom och tänker heller aldrig göra. Men har god lust ibland