Farmen 2016

Jag hoppas på Camilla! Möjligen Nina.
Eller ja, Fredrik också. (fan, heter han Fredrik? Eller har jag blandat ihop det med någon??)
Att Pernilla vinner vore typ bara humor och ironi, vinner Lina är det bara tragiskt.

Jag håller på Camilla. Eller Fredrik. Okej, de har gnällt apa sista veckan, men de har gjort en himla massa bra saker innan dess. Jag kan tyvärr inte med Nina alls, Lina tycker jag har visat otäcka mobbar- tendenser innan och Pernilla, ja tragiskt sa nån tidigare och det får jag nog hålla med om.

Undrar vem hon väljer ikväll? Hon har ju dubbelspelat med båda lägren, så jag har faktiskt inte en susning. Tror nog det står mellan Fredrik, Nina eller Lina faktiskt efter gårdagen, men kan säkert lika gärna bli Camilla.

Jag håller på Camilla. Eller Fredrik. Okej, de har gnällt apa sista veckan, men de har gjort en himla massa bra saker innan dess. Jag kan tyvärr inte med Nina alls, Lina tycker jag har visat otäcka mobbar- tendenser innan och Pernilla, ja tragiskt sa nån tidigare och det får jag nog hålla med om.

Undrar vem hon väljer ikväll? Hon har ju dubbelspelat med båda lägren, så jag har faktiskt inte en susning. Tror nog det står mellan Fredrik, Nina eller Lina faktiskt efter gårdagen, men kan säkert lika gärna bli Camilla.

Håller med fullt ut! Men tycker alla har gnällt lika mycket sist veckan :meh: Tur iaf att gnällröv nr 1 åkte ut igår :bow:

Någon som är förvånade över Pernillas val? :idea:

Jag är inte ett dugg förvånad. Blev dock lite nervös när hon börja babbla om att tävlingen var inviduell, inte välja med hjärtat och blaha blaha :wtf:

Vilken tror ni Nina väljer som andre kämpe? Tyvärr tror jag att Fredrik ligger risigt till. Sen är jag fruktansvärt nyfiken vad det är för "bomb" Paulo släpper i ladan :nailbiting:

Men alltså fy fan vad jag stör mig på att det ena sekunden gnälls över plugg och sen ska de hålla bondepraktikan borta från Nina och se till att Fredrik får plugga medan Nina jobbar i köket! Så jävla fult :rage: Näe måtte Nina vinna hela skiten, fy fan för resten.

Men alltså fy fan vad jag stör mig på att det ena sekunden gnälls över plugg och sen ska de hålla bondepraktikan borta från Nina och se till att Fredrik får plugga medan Nina jobbar i köket! Så jävla fult :rage: Näe måtte Nina vinna hela skiten, fy fan för resten.

Visst är det drygt och lite fult men det är ju ändå ett spel dom spelar :grin:

Kan bomben vara att ingen är immun??
Det vore intressant! Men det sas väl att storbonden är garanterad en plats i finalveckan?

Visst är det drygt och lite fult men det är ju ändå ett spel dom spelar :grin:
Ja självklart är det ett spel, men någon måtta får det ändå vara tycker jag, det är alldeles för fult spelat. Jag vet inte hur reglerna ser ut men i mina ögon är undanhållning av bondepraktikan från andra deltagare något som borde anses vara fusk.

Hade inte en tanke på det. Jag hoppas dock inte det för jag ser helst en final mellan Nina och Pernilla som läget ser ut nu :angel:

Kan bomben vara att ingen är immun??

Det var direkt min tanke också. Just för att de har strejkat och det är storbondens uppgift att se till att uppdragen blir gjorda. Att hennes straff då blir att hon mister sin immunitet.

Frågan är om det hjälper till andrekämpe-valet ändå? Tror nog det står mellan 75% Fredrik (eftersom Nina då vet att det helt garanterat blir husförhör där Fredrik i alla fall utger sig för att vara kass) och resterande 25% Lina om hon vill chocka och få en fysisk tävling. Jag hoppas på det sistnämnda, har varit alldeles för mycket husförhör sista tiden. Pernilla är nog lite för påläst i kunskap för att Nina ska känna sig bekväm med att ta henne, och Pernilla kommer aldrig välja en annan gren.

Har verkligen Nina pluggat så himla mycket på sörgården? De hade ju också uppdrag att göra klart? Ganska stora uppdrag på en så liten grupp dessutom? Det kändes igår som att Anton har sagt till de andra att de INTE pluggat, medan Sofie har sagt att de har pluggat jättemycket? Lite extra märkligt att de väljer att tro på Sofie som var först att lämna sörgården och dessutom väldigt snabbt gick över till den andra sidan och stal mat innan de lämnade.

Min internetuppkoppling krånglar. Jag har missat avsnitt sedan i måndags halvägs in i avsnittet:mad::(
Hoppas jag hinner ikapp innan söndagen med avsnitten:nailbiting:

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
879
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 333
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 361
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka