Farmen 2016

Igen, dina personliga åsikter och svar till mig gör sig bättre i pm. Om du nödvändigtvis måste.
Jag har uttryckligen bett dig att låta mig vara, är det så svårt?
Tycker du "du kanske blandar ihop det med ogräs??" på riktigt är något annat än ren dumförklaring? I så fall bör du nog se över dina svar själv innan du kallar mig otrevlig.
Det är som sagt märkligt att du inte ignorerar mig utan fortsätter skriva när du t.o.m. talar för andra genom att säga att "folk imponerar mig" för att "jag inte är speciellt trevlig".
Jag tror inte det har med det att göra alls, eftersom det inte stämmer bara för att du möjligen upplever det så.

Igen, dina personliga åsikter och svar till mig gör sig bättre i pm. Om du nödvändigtvis måste.
Jag har uttryckligen bett dig att låta mig vara, är det så svårt?
Tycker du "du kanske blandar ihop det med ogräs??" på riktigt är något annat än ren dumförklaring? I så fall bör du nog se över dina svar själv innan du kallar mig otrevlig.
Det är som sagt märkligt att du inte ignorerar mig utan fortsätter skriva när du t.o.m. talar för andra genom att säga att "folk imponerar mig" för att "jag inte är speciellt trevlig".
Jag tror inte det har med det att göra alls, eftersom det inte stämmer bara för att du möjligen upplever det så.
Hoppsan, tele busar. Igronerar skulle det ju stå.
Det är väl du själv som har skrivit att folk struntar i dig och inte svarar dig och när folk gör det, ja då ska man låta dig vara.??
Märkligt.
Bara en tanke jag hade att folk kanske har tröttnat på ditt sätt att vända. Ena stunden, ledsen, ensam, sen alla taggar utåt. Läs dina inlägg själv.
Kan bara svara för mig själv och vad som står i mina PM.

Undra jag vad Paolo vill i morgon. Ska han meddela att det ska vara en kvinna och en man i final eller blir det en extra kamp i morgon??

"Man" i det här fallet = du. Så ja tack.
Att du ens drar upp sånt i tråden om FARMEN, När det varken handlar om det eller DIG.

En extra kamp kan man ju hoppas! Fast ffr synd att inte Pernilla kan åka ut :(

Det känns som att det fortfarande är en person för mycket, även om en till åker ut på "normal" väg på söndag. Så det kan nog mycket väl vara en extra tävling. Personligen hade jag tyckt att det hade varit kul om det hade blivit någon tävling som INTE är husförhör, men som hade utsett de som skulle tävla på söndag. Typ ni två var sämst i tävlingen, ni får mötas. Hade nog kunnat ge allting en oväntad vändning.

Sen undrar jag verkligen hur produktionen tänker. Det är ju ingen som hoppat av i år, och därför är de så många kvar nu på slutet. Men kan man verkligen räkna med minst tre avhopp så att man sen får kasta in extratävlingar för att få ut folk? Borde man inte istället räkna med att folk stannar tills de åker i ett ting?

Sen undrar jag verkligen hur produktionen tänker. Det är ju ingen som hoppat av i år, och därför är de så många kvar nu på slutet. Men kan man verkligen räkna med minst tre avhopp så att man sen får kasta in extratävlingar för att få ut folk? Borde man inte istället räkna med att folk stannar tills de åker i ett ting?
Dom måste ju såklart ha en plan för alla scenarion. Jag ser ju hellre att dom är lite extra folk och att det blir fler tävlingar på slutet om alla är kvar, än att man inte tävlar alls på flera veckor eller att dom plockar in fler på slutet, vilket ju hade varit nödvändigt om folk hade hoppat av.

Dom måste ju såklart ha en plan för alla scenarion. Jag ser ju hellre att dom är lite extra folk och att det blir fler tävlingar på slutet om alla är kvar, än att man inte tävlar alls på flera veckor eller att dom plockar in fler på slutet, vilket ju hade varit nödvändigt om folk hade hoppat av.

Det är klart att vad som helst kan hända, och något avhopp kanske man måste räkna med. Det kan ju hända något på hemmaplan som gör att någon måste lämna. Men i år känns det rätt extremt eftersom ingen lämnat, då känns det faktiskt som att de räknat med att ganska många skulle lämna frivilligt. Om det bara är fyra som ska in i finalveckan är det åtminstone tre som fått lämna på "extratävling". Sen tycker väl jag också att det är bättre att göra som Gunvor, att fejka en tävling för att åka ut, istället för att åka i förtid.

Tidigare år har ju sugit getballe på det viset att skitmånga lämnat och de tagit in jokrar i slutet. Känns mer rätt med ett överskott från början (gillar konceptet med sörgården på det viset att alla iaf är med från start! Vore dock mer rätt om alla fått tävla sig till Farmen istället för att väljas dit). I år tycker jag det är rätt segt nu på slutet dessutom så lite extratävlingar är bara bra för att det ska hända nånting.

Men faaaaaaaaan! Kunde de inte ställa lite vanliga jävla kunskapsfrågor och gynna den som faktiskt kan bondepraktikan istället för en mänska som glidit fram på en räkmacka och bara gnäller när folk pluggar?! :arghh:

Nina känns som minst störiga mänskan kvar att heja på nu, vad fan. Hoppas nästan att Pernilla vinner bara för att det vore så sjukt. Men jag antar att Lina kammar hem vinsten, vilket suger svettig gnupung :down:

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
879
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 482
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 372
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka