yaaaay 4-2 till Nina spännande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Bölröven"?............................Äntligen åkte bölröven ut! Hoppas nu Camilla eller Fredrik tar hem det!
"Bölröven"?............................
Meh, vadå ardenner
Jag undrade också!
Kuggfråga? (som båda hade rätt på?... ) Ardennern är väl lika svensk som ett Arabiskt fullblod eller något.
Men vilken ÄR då den tredje? Jag kan inte Komma på...
Hur som helst jäkligt skönt att P åkte och att F är kvar!
Men vems var förslaget om strejk? Om det inte var P så kan det ju ha varit någon som räknat så långt att hon skulle kunna mista sin immunitet, åka ut och säkra F?
Eller?
Och ja, hur skulle Nina klara av en final med de nerverna?
Jag undrade också!
Kuggfråga? (som båda hade rätt på?... ) Ardennern är väl lika svensk som ett Arabiskt fullblod eller något.
Men vilken ÄR då den tredje? Jag kan inte Komma på..
Hur som helst jäkligt skönt att P åkte och att F är kvar!
Men vems var förslaget om strejk? Om det inte var P så kan det ju ha varit någon som räknat så långt att hon skulle kunna mista sin immunitet, åka ut och säkra F?
Eller?
Och ja, hur skulle Nina klara av en final med de nerverna?
Jag har för mig att det var Camilla och Fredriks idé med strejk Men jag undrar om dom tänkt så långt? I vilket fall som helst va det ju Pernillas uppgift som storbonde att få uppdragen gjorda
Blev så glad när Pernilla visade skylten där det stod "Russ och Ardenner"Och den där jäkla hästfrågan, jag fick alltid lära mig att Sverige bara har två inhemska raser, Gotlandsruss och nordsvensk. Svensk ardenner känns ungefär som en svensk shetlandsponny.
Blev så glad när Pernilla visade skylten där det stod "Russ och Ardenner"
HA HA, fel sa jag... Sedan hade Nina svarat samma och såg ut så här:
Min man började undra om jag verkligen hade koll på hästar när jag svarade att det bara var Gotlandsruss, haha! Ardenner, det är väl en tysk ras (jag rättar mig själv här, Belgien och Frankrike är korrekt hemland), så jag fattar inte hur de fick in den i bondepraktikan som en ursvensk ras, haha!
Blev så glad när Pernilla visade skylten där det stod "Russ och Ardenner"
HA HA, fel sa jag... Sedan hade Nina svarat samma och såg ut så här:
Jag med! Jag tänkte på Värmlandshästen som dock är utdöd.
Men ardenner, wtf!