Farmen 2016

Nu kan jag inte se farmen mer :eek: har inga tv-kanaler hemma, och har inga planer på att skaffa.

Jag har en hopplös känsla av att Lina kommer gå mycket längre än hon förtjänar.
Det vore ironiskt med henne och Pernilla i finalen. Lina mobbar andra och Pernilla äter upp dem.
Undrar hur den finalen skulle bli... :D

Saknar S-M och Gunvor.
Men kan du inte ens se gratiskanalerna :(
Så trist
Men tur det finns på play sen och på dreamfilm

Det upptar ganska stor del av programtiden men det handlar knappast om mer än 5-10 minuter av ett dygn. Det är ju inte meningen att storbonden ska bedriva någon slags slavverksamhet. Lite tid för annat måste man nog få ha.;)

Är det bara jag som reagerar på hur ineffektivt dom verkar jobba med kärvarna på ängen? Det ser ut som att dom går runt och helt ostrukturerat plockar ett strå i taget här och där. Varför inte räfsa ihop det i högar och sen sätta sig och bara mata på? Nu är det kanske bara olyckliga ögonblicksbilder, men av det man har sett tror jag det till och med hade gått fortare om man låtit bli att lia och dragit ihop ett gäng strån med näven och klippt av för hand där dom växte.
Ja det kändes ineffektivt
Och som Gutta sa mycket spill

Jaha, det blir en spännande veckofinal. Frågan är om det blir någon slags lagtävling eller om det blir individuella tävlingar. Hoppas på individuella och då vore det förbaskat kul om någon av dom valde Anton och skickade hem honom. Snöpligt för honom om han inte får köra den stora machomatchen mot Morgan och dessutom ska behöva förlora mot en tjej.:o

Om Lina och Pernilla blir valda hoppas jag att Pernilla oc Sofie åker ut. Jag tycker Sofie är för jäkla ledsam. Så fruktansvärt gnällig och negativ.

Vi tycker/tänker fruktansvärt lika :D Hade mer än gärna sett Anton förlora mot en tjej och Sofie tror hon e så jäkla smart och smidig :meh:
Ska i vilket fall bli väldigt intressant och se hur dom tänker/väljer :sneaky:

Blev så full av skratt när bölröven Pernilla direkt börjar fjäska för Sofie :laugh:

Håller tummarna för att Pernilla blir vald och åker ut nu! Det är på tiden.
Någon mer än jag som tänkt på att hon alltid ser sminkad ut?! Eller är det sot kanske...

Nina och Sofie förstekämpar. Det blir alltså 2 fighter. Hur får vi veta av Roberto sen. Oliiiidligt spännande

Nina och Sofie förstekämpar. Det blir alltså 2 fighter. Hur får vi veta av Roberto sen. Oliiiidligt spännande

Spännande att se. Hoppas det blir individuella tävlingar, orättvist på ett sätt att tävla och åka ut i par i en individuell tävling. Tror alla har anledning att vara nervösa, hade inte haft något emot att bli av med Pernilla och hade dessutom tyckt det hade varit sanslöst kul om Lina och Camilla blev valda. De är alldeles för säkra på att varken bli valda eller åka ut, tycker framför allt Lina är lika kaxig som Anton.

Dock tror jag att risken att Lina blir vald är minimal. Pernilla och Morgan ligger väl risigast till, men i och med att Camilla både är skadad, var dålig i extratävlingen och inte pluggat efter det borde hon vara ett självklart val. Undrar om Nina får välja först i och med att hon blev vald först?

MEN JÄVLA SOFIE! Jag vill ju ha henne och Anton i final, för helvetes jävla... Jag hoppas att Anton tar henne iaf, men tror att han får åka hem.
Och jag hoppas att Nina klår Morgan så han får ta sitt myntinkast med sig hem, orkar inte lyssna på mer av hans dumheter om feminister och vad som verkar vara rädsla för att någon ska tro att han kanske är bög.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
881
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 744
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Mål 2025

Hund, Katt, Andra Djur