Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan du! Tack! Men om man skulle sätta ihop henne med rocky mountain, med dubbel z , har för mig att de har grundfärg svart. Med henne borde det väl ge garanterat brun färg och kanke 50 % chans till vit man och svans?
@Niki underbar färg! Tänk vilken dröm att ha en silversvart dressyrhäst
Man kan acceptera många bruna hårstrån om de beror på solblekning, vilket är ganska vanligt...Hej!
Vissa här verkar ha bra koll på färger så kan nån förklara varför Sir Oldenburg står som svart när han är ljusbrun i ljumskvecket? (Syns på många bilder om man googlar på honom.) Borde han inte då vara svartbrun, eller kan man godta vissa bruna strån? Tack!
Man kan acceptera många bruna hårstrån om de beror på solblekning, vilket är ganska vanligt...
exempel på svart, solblekt
Ja precis, tack! Vet inte om Sir Oldenburg är solblekt just i ljumsken dock... Han är ju ordentligt svart på övriga kroppen.
Det är inte ovanligt att hästar är ljusare i ljumsken oavsett vilken färg de har. De har ju tunnare hud där.
Tja, först är det ju då grundfärgen där man inte kan veta eftersom vi inte vet varken stoets födelsefärg eller vad föräldrarna har för färger. Så utgå ifrån att det kan bli svart, brun eller fuxOm stoet är skimmel, hingsten är brunskäck och jag inte har en aning om vad deras föräldrar är för färger, vad kan jag förvänta mig för färger på eventuellt föl?
Det har jag inte tänkt på. Men huden ska väl vara svart även om den är tunn? Är ju mer ljusbrun än svart/grå på bild, men det kan vara som du säger..
Funderar på att ta ett föl på mitt sto. Har hittat en jättefin hingst. Mitt sto är konstantskimmel med svart som grundfärg. Hingsten jag tittar på isabelle. Min fundering är om: 1. Är det möjligt med tanke på att mitt sto är konstantskimmel? 2. Om det är möjligt vad kan det bli för färg? Det här med färger är rena grekiskan....
Det du kan ta reda på är vilken grundfärg som är mest sannolik.Hur kan jag ta reda på den mest sannolika färgen?
DNA-testa.Hur kan jag ta reda på den mest sannolika färgen?