Sv: Får man häva köp hur som helst?
Och jag har många gånger råkat ut för det motsatta kommer folk och provrider är över hästen, ber att få provrida igen efter andra provridningen är dom fortfarande vill hämta hästen efter helgen (ofta är det en fredag kväll) jag säger det går bra, säger till alla andra som ringer att hästen är såld, på måndagen ringer dom och har ångrat sig de har hittat en annan under helgen
Då är det jag som måste sätta ut en ny annons och köra hela racet ännu en gång. *suck*
Jag anser att vi hade ett avtal. Hon anser att "man vet ju aldrig om du hade dykt upp". Jag anser fortfarande att hon kunde väntat till söndag efter 10 och sett om vi hämtat hästen och sen tagit dit andra spekulanter. Eller åtminstone sagt att hon hade för avsikt att ta dit andra spekulanter och att om vi ville ha hästen fick vi komma innan en viss tid eller så.
Detta handlade dessutom om en ponny till ett av mina barn, vilket gjorde att det kändes extra hårt då det blev många tårar från barnets sida.
Slusats: det finns gott om skitstövlar i branschen...
Och jag har många gånger råkat ut för det motsatta kommer folk och provrider är över hästen, ber att få provrida igen efter andra provridningen är dom fortfarande vill hämta hästen efter helgen (ofta är det en fredag kväll) jag säger det går bra, säger till alla andra som ringer att hästen är såld, på måndagen ringer dom och har ångrat sig de har hittat en annan under helgen
Då är det jag som måste sätta ut en ny annons och köra hela racet ännu en gång. *suck*