Sv: Fångtråd del 5
Har du provat bakjäst för att få rätt på magen? Annars håller jag med Forest Autumn, ring vet!
Har du provat bakjäst för att få rätt på magen? Annars håller jag med Forest Autumn, ring vet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tänker fruktansvärt lika om saker och ting... Jag känner precis likadant. När man väntat så länge som man har, kan man precis lika gärna vänta lite, lite till och vara SÄKER!
Ja, jag är ganska säker på att det är fång Tyvärr!
Så tråkigt med ett sådant här bakslag när han klarat flera sommrar nu utan någon fångkänning alls.
Tycker så synd om honom, för det syns verkligen att han inte mår bra och har ont.
Funderar lite på hur det funkar att ge butta nu när han redan har obalans i tarmen (han har fått det tidigare när han haft fång och då har det funkan utan komplikationer)
Nej usch fy... Om min häst får fång igen så gråter jag blod... grämer mig så in i helvete.. och börjar om på nytt... Men jag önskar att han slipper eländet en gång till.
Kan man ge jästet som det är eller måste det tillredas? Det är torrjäst vi pratar om eller?
Vet inte hur filen funkar, men anser att jag borde testa eftersom veterinären rekommenderade det, då kan hen inte klaga på att jag inte följt instruktioner
Jag som fått för mig att iaf klöver inte är bra för fånghästar, eftersom det är så näringsrikt
Jag som fått för mig att iaf klöver inte är bra för fånghästar, eftersom det är så näringsrikt
Jag har mkt stor respekt för veterinärers kunskaper men inte just för vad alla veterinärer kan om utfodring speciellt inte av en fånghäst.