Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle ju vara kul!
Jag har ingen kolla alls på hur de går till bara.. Träningskompisar?
Får man förresten köra anlagsprov med en hund som inte har någon stam, alltså en "renrasig blandras"
Idag var jag ute på en liten springtur med zorro som ville springa mycket fortare än vad jag ville, När han fick vara lös i en skog så sprang han och spårade skulle jag tro. Igår var jag ute på en promendad till samma sjö som förrut. På hemvägen tränade jag på "här" och "gå fot" . "här" gick bättre tycker jag.
Tråkigt? Tråkigt?! Det är nog det sista jag kommer ha
Var och hälsade på dom i fredags, full rulle hela tiden, minst sagt Dom såg ut ungefär såhär fast runt i cirklar.
Jag har väntat på den här sabla valpen i snart ett och ett halvt år Även om det inte riktigt blev den kombinationen jag hoppades på från början, så blir det nog jäkligt bra ändå!
Vi har en gul flatte här på området, och vad jag vet, bara pratat lite snabbt med ägaren vid något tillfälle så är det varken godkänt eller vanligt. Men fin är den!
Hundavel & Ras
Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.