F.D ridskoleponny?

Sv: F.D ridskoleponny?

Ebba är bråkig det är sant ;) men jag ska köra den åt min bror , han får inte tävla den mera nu p.g.a av åldersgräns :D ja hinner allt ;P ebba tar bara upp två timmar typ :P så då blire tid över :D :bump:

okej, fint! äntligen är detta över. du säger inget om min häst o jag säger inget om din... fine!

japp, det gör jag, till skillnad från vissa andra så har jag haft förståndet i behåll...

:banana: :banana: haha jodå ;P men älskar mina frågetecken x D

japp, det gör jag, till skillnad från vissa andra så har jag haft förståndet i behåll...

Du får oxå ta och skärpa dig nu..
Om ni vill bråka vf inte PMa istället?
Ni ger bara varandra onödigt jobb för moderatorerna

Jag har en f.d ridskoleponny. Hon gick iofs ganska oregelbundet under ca. 1 år, men iallafall. Ska ju som flera sagt inte vara något problem förutsatt att hästen är frisk, det är ju precis som vilken häst som helst då.

Jag måste hålla med ponnylollo.
Sluta tjaffsa nu:mad: Vad har ni att tjaffsa om, egentligen:confused: Ta det IRL om ni måste fortsätta!
En av er måste visa mognad och sluta först...vem blir det?

Jo min häst har gått oregelbundet , därför att hon ´var väldigt "bråkig" ;P

som sagt de skulle jag mer än gjärna göra, tycker detta börjar bli lite jobbigt.. ursäkta min åsikt men jag är så trött på folk som ljuger

Kan ni båda sluta nu tack, räckte det inte med tråden igår?! ;)

TS: Visst du frågar om hjälp och jag tror de flesta här är villiga att hjälpa, men det känns just nu som du mer vill hitta saker att klaga på. Läser du ens råden?

Hej!

Jag tycker inte att du ska haka upp dig för mycket på att det är en före detta ridskolehäst. Gör vad du skulle gjort med vilken annan häst som helst; umgås och ha roligt!

Jag själv lånar en av ridskolans hästar på sommaren och han gör som de andra hästarna gör och stortrivs med det!

Lycka till! :banana:

ja ja har lagt ner allt för länge sedan.. ville inte ens att det skulle bli såhär

TS: vad hette din bildlärare?

bara undrade, känner en som är bildlärare på din skola

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 509
Senast: Sesca
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama