F.D ridskoleponny?

Sv: F.D ridskoleponny?

Jag har lena ^^ vad hon nu heter i efternamn ;P

Du får oxå ta och skärpa dig nu..
Om ni vill bråka vf inte PMa istället?
Ni ger bara varandra onödigt jobb för moderatorerna

Oj lite grammatikfel:D:rofl:

Ska självklart stå ni ger bara onödigt jobb för moderatorerna:o:rofl:

okej, helena holm känner jag, va henne ja fick hästen av, fast hon kanske inte ens har bild? hon har språkval iaf vet jag

nej tror inte hon har bild ;O spvl det enda ja vet att hon har ;P

Jag har själv köpt en föredetta ridskoleponny och jag tänker fortsätta rida och träna med honom som vilken häst som helst :)Det är väl bara bra om man gör det så länge hästen mår bra. Min är 16 år och otroligt fräsch så jag tror nog det blir en del lättare tävlingar också :D I dressyr då , eftersom han inte är nån vidare hopphäst ;)

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 509
Senast: Sesca
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama