F.D ridskoleponny?

Sv: F.D ridskoleponny?

Chappe har inget med min häst att göra. och jag skriver vad ja vill ja känner ebba bäst ;P så de så xD :devil:

du får skriva precis vad du vill, sålänge det inte handlar om rena LÖNGNER om min häst! för henne känner jag bäst och alltså vet jag vad hon mår bäst av

jaow elr hur men lägg dig inte i mina problem då ;P så de så xD tack o adjö amanda ;D

men då behöver du ju inte vara här på buke och be om råd i 13434367 olika trådar och skriva olika i varje :smirk: ?

Tss. ja men orkar inte mera med dig nu (; och en sak till jag har många funderingar runt allt.. och då äre bra att försöka få svar av många xD

Tss. ja men orkar inte mera med dig nu (; och en sak till jag har många funderingar runt allt.. och då äre bra att försöka få svar av många xD

1 du började
2 du ljuger för halva stan om min häst
3 du vet inte vad du snackar om
4 du törs inte säga nått till mej irl, det bevisar att du inte vet vad du pratar om.

Amanda nu tar du väl i ;) Denna tråd är inte till för ditt tjafs (; Tackar man tackar ;D Varför sa du inget då?Lika feg elr :D Nej men palla bråka ;D småbarnsaktigt sagt bara min åsikt ;)

trodde du lade ner när du såg att hon såg okej ut, men icke.. men jag kan gjärna säga nått tilll dej nästa gång vi ses! mednöje!

varvar man träningen med skogsritter och lite annat skoj så tror jag inte det på nåt vis kan vara fel att rida lektioner av något slag. det resulterar ju förhoppningsvis i att du och hästen kommer underfund med varandra snabbare och utvecklas ihop och då har ni ju automatiskt roligare ihop. det gäller nog alla hästar.

:D haha jo jag försöker varva mkt med uteritter och samtidigt annat ;)

haha lilla gumman nu tar vi o lägger ner här va .. palla bry sig om din häst? min åsikt är min åsikt om att hon är gammal så de så ;P haha ^^ så tack o adjö nu :) orka med dig svar neej (; take care

onekligen så pallar du att bry dig om min häst eftersom du går omkring o talar om för alla hur dålig jag är på att rida, och hur illa jag tar hand om henne... men till och med du måste erkänna att hon inte är nått benrangel... jag tror att problemet är att du pallar alledes för mycket att bry dig om min häst eftersom du tycker så synd om henne... men du behöver nämligen inte oroa dig, för jag tar alledes utmärkt hand om min häst... hon får bra mat och varierande motion. jag rider inte på något vis sönder henne, och jag står på en stor ridskola där folk skulle reagera om hon nu mot alla odds skulle må dåligt.

haha okeej okeej ta det lugnt här va :D jaja palla bry sig nu måste koncentera mig på mina egna hästar (3 st) och det räcker tillräckligt för jag ska snart ta hem en travarshettis :D så har tyvärr inte tid att bry mig :D du lägger ju dig i hur ja behandlar och tar hand om ebba så ;O?

haha okeej okeej ta det lugnt här va :D jaja palla bry sig nu måste koncentera mig på mina egna hästar (3 st) och det räcker tillräckligt för jag ska snart ta hem en travarshettis :D så har tyvärr inte tid att bry mig :D du lägger ju dig i hur ja behandlar och tar hand om ebba så ;O?

ja, de gjorde jag, för att du lade dig i hur jag tog hand om min häst..

ett litet erkännande amanda, kan de sitta så långt in?

hur ska du hinna med en travarshettis när ebba är så bråkig då?

men amanda lägg ner nu (; det räcker jag ger mig okej? men mina åsikter återstår? okeej

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 509
Senast: Sesca
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama