Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gav upp i appen eftersom det stog att jag redan röstat. Så jag smsade vanligtHar ni röstat? Genom ESC-appen?
Min app påstår att jag redan röstat 20ggr och att mina röster inte räknas. Jag har inte röstat alls.
Jag har appen för att smidigt kunna följa med i bidragens texter. I appen finns de även översatta till engelska.Är det bara jag ? Jag får Ryanair vibbar av alla "skaffa Eurovision appen"
Det var ju jättebra? Blev positivt överraskad av själva framträdandetAlltså UK???! Vad var det där? En sur sångare som inte sjöng speciellt bra och hade ett gäng sura dansare med sig på scen. Förmodligen siktade de på att se coola och tuffa ut men det gav bara ett osympatisk intryck! Sam Ryder!! Var är du??!
Okej, så sminket i ansiktet var tydligen ogham för "ceasefire" dessutomJag när "Crown the witch" flashade upp:
Visa bifogad fil 144792
kändes som de va en låt man hört förr, men jag tyckte den var braDet var ju jättebra? Blev positivt överraskad av själva framträdandet
Ja, den kändes ganska Erasure och Pet Shop Boys och estetiken fick mig att tänka på Bronski Beat!kändes som de va en låt man hört förr, men jag tyckte den var bra